Liberty’s POV
«Είσαι καλά;» ρώτησε. Τα δάχτυλά του έκοβαν βόλτες στα μάγουλά μου και τα μάτια του με περιεργάζονταν με τόση προσοχή, που τα μέσα μου έλιωναν.
«Το κεφάλι μου πονάει λίγο…» απάντησα ειλικρινά.
Η μύτη μου εξακολουθούσε να είναι βουλωμένη, και ο λαιμός μου με τσιμπούσε κάθε φορά που κατάπινα το σάλιο μου μα δεν θα άφηνα τίποτα να χαλάσει την υπέροχη ατμόσφαιρα που είχε φτιάξει ο Harry και για τους δυο μας.
Φίλησε το μέτωπό μου και σηκώθηκε ψάχνοντας το εσώρουχό του. Τα μάγουλά μου είχαν καεί από την ποσότητα αίματος που ανέβηκε με φόρα στο πρόσωπό μου, μα δεν έκανα καμία προσπάθεια να καλύψω την όρασή μου. Έμεινα να θαυμάζω, με ένα στραβό χαμόγελο, το υπέροχο γυμνό κορμί του. Τους σφιχτούς γυμνασμένους μυς του και το πώς κουνιόντουσαν με κάθε του κίνηση. Το τρελό μου εγώ έβγαλε το πρόσωπό του από το ζεστό πάπλωμά του και σταμάτησε να φυσάει για λίγο την μύτη του κοιτάζοντας τον Harry με τον ίδιο θαυμασμό. Αναστέναξε και δάγκωσε τα χείλη του.
«Είναι ακόμη βρεγμένο…» μονολόγησε ο Harry, επαναφέροντάς με στο παρόν.
Έψαξα και για το δικό μου για να το βρω και εκείνο στο ίδιο χάλι. Βρεγμένη ήταν και η μπλούζα του, την οποία είχα φορέσει για να βγω στην βροχή. Τον κοίταξα απολογητικά, μα εκείνος χαμογέλασε.
«Μου φαίνεται ξεμείναμε μόνοι σε ένα σπίτι… Γυμνοί.» τόνισε το γυμνοί και ξάπλωσε πάλι δίπλα μου. Γελώντας τράβηξε το σεντόνι από το κορμί μου και διεκδίκησε τα χείλη μου. Θα ήμουν τρελή αν τον σταματούσα από αυτό που είχε αρχίσει. Τον άφησα να συνεχίσει να με φτάνει στην κορυφή μέχρι να κουραστεί. Αν ποτέ κουραζόταν.
.~.
Harry’s POV
Η Liberty αναστέναξε όταν αποχωρίστηκα την ζεστή σπηλιά της και αποκαμωμένος έπεσα δίπλα της. Χριστέ μου, αυτή η γυναίκα θα ήταν το τέλος μου. Ανάσανα άπληστα, βγάζοντας το προφυλακτικό, το οξυγόνο να κατεβαίνει μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών μου και η καρδιά μου να χαλαρώνει ελαφρά το σπριντ που με έφτασε στον οργασμό πριν λίγο. Το πλατύ χαμόγελο επέστρεψε στα χείλη μου και άνοιξα τα μάτια μου για να δω το πρόσωπό της. Ήταν τόσο όμορφη.
Πλησίασα το πρόσωπό της και άφησα ένα φιλί στο κατακόκκινο μάγουλό της, σειρά της να χαμογελάσει πλατιά. Θα φαινόμουν υπερβολικός αν έλεγα ότι η καρδιά μου έχασε έναν χτύπο στο πόσο γλυκιά ήταν αυτή την στιγμή; Χίλιες φορές σέξι, μα άλλες τόσες γλυκιά;
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...