Liberty’s POV
Οι μέρες περνούσαν ήρεμα. Η καθημερινότητά μου είχε μπει και πάλι σε ένα πρόγραμμα από το οποίο φυσικά δεν έλειπαν και οι εκπλήξεις, οι οποίες έδιναν την δική τους χαρούμενη νότα. Ο Harry και οι ιδέες του κατάφερναν να βγάζουν και τους δυο μας από την πλήξη και την μονοτονία. Τα σαββατοκύριακα, η κούραση της δουλειάς παραμεριζόταν για να απολαύσω εκδρομές σε πανέμορφα μέρη της Αγγλίας που δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να πάω. Ήταν αναζωογονητικό το να έχω τον Harry στο πλευρό μου. Μου έδειχνε συνεχώς μια πλευρά της ζωής που κόντευα να ξεχάσω.
Κάθε Παρασκευή βράδυ μου ανακοίνωνε με καμάρι τι επρόκειτο να κάνουμε το Σάββατο και εγώ περιχαρής ακολουθούσα τα σχέδιά του. Εκείνη την Παρασκευή ωστόσο είχε ξεμείνει από ιδέες. Λίγο πριν κοιμηθούμε μια εντελώς τρελή ιδέα πέρασε απ’ το μυαλό μου.
«Πάμε να γνωρίσεις τους γονείς μου.»
Το στήθος του ήταν ελαφρά νοτισμένο απ’ τον ιδρώτα του, η καρδιά του χτυπούσε σαν ταμπούρλο κάτω απ’ το άγγιγμά μου, και το δέρμα του είχε εκείνη την γνώριμη ζεστασιά που αγαπούσα. Φίλησα τις απαλές τρίχες ανάμεσα στα σπουργίτια και ακούμπησα το σαγόνι μου στο στέρνο του. Χαμογέλασα στο πως ακόμη ανέπνεε ακανόνιστα. Τα πενήντα πους-απ που προλίγου κατάφερε να ολοκληρώσει στο πάτωμα θα ήταν εξουθενωτικά για τον οποιονδήποτε.
«Πως σου ήρθε αυτό;»
Ένα στραβό χαμόγελο σήκωσε τις άκρες των χειλιών του και τα μακριά του δάχτυλα ξεκίνησαν να παίζουν με τον κότσο των μαλλιών μου.
«Έτσι…» ανασήκωσα τους ώμους. «Δεν έχουμε κάτι να κάνουμε, και η μαμά μου με πρήζει να σε καλέσω για φαγητό.»
«Έτσι ε;» γέλασε.
«Χμ.» κούνησα το κεφάλι επιδοκιμαστικά. «Τους έχεις κάνει καλή εντύπωση. Περίεργο, η μαμά μου σπάνια συμπαθεί ανθρώπους.»
«Έλα, μην γίνεσαι άδικη μαζί της…»
«Καθόλου άδικη, είμαι απλά ειλικρινής. Ανέκαθεν ήταν… ψηλομύτα.»
Γέλασε δυνατά και όσο πιο προσεκτικά γινόταν, τράβηξε το λαστιχάκι απ’ τα μαλλιά μου και εκείνα σαν ένα καστανό πέπλο γλίστρησαν γύρω μου. Είχα αλλάξει ξανά χρώμα στα μαλλιά μου. Τα είχα σκουρύνει, πλησιάζοντας λίγο περισσότερο την απόχρωση των μαλλιών του Harry. Ήταν κατενθουσιασμένος όταν με είδε για πρώτη φορά.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...