Κεφάλαιο 85ο

1.9K 149 19
                                    

Liberty's POV

Το χαμόγελό του άγγιξε το σαγόνι μου και τα χείλη του βρέθηκαν αργά πάνω απ' την πονεμένη σάρκα μου. Αισθάνθηκα την απαλή ανάσα του και τα βλέφαρά μου πετάρισαν ξανά κάτω από το τρυφερό του χάδι. Το διασκέδαζε, ήμουν σίγουρη, και αν δεν ένιωθα τόσο ντροπιασμένη ίσως να το διασκέδαζα και εγώ. Με φίλησε πεταχτά, η καρδιά μου να χάνει μερικούς χτύπους, μα όταν η γλώσσα του ήρθε σε επαφή με το σημάδι, άνοιξα τα μάτια έντρομη. Δεν πρόλαβα να κατευνάσω τον αναστεναγμό μου και ήμουν αρκετά πιο αδύναμη για να διώξω το μυώδες κορμί του από πάνω μου. Περισσότερο φαντάστηκα παρά άκουσα το γέλιο του. Περιποιήθηκε το σημείο και σκόρπισε φιλιά τριγύρω του, όταν επιτέλους κατάφερα να του επιβληθώ, τα μάτια του να λάμπουν και τα χείλη του να φιλοξενούν το χαμόγελο του νικητή.

«Είσαι τρελός!» αναφώνησα, τρίβοντας με την παλάμη τον λαιμό μου.

«Μόνο για σένα...» επανέλαβε και φίλησε το μέτωπό μου.

Εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου. «Κάτσε να φας!»

Κούνησε το κεφάλι και πιάνοντας το χέρι μου καθίσαμε στο τραπέζι. Του έκανα παρέα πίνοντας λίγο σκέτο καφέ, σιγά-σιγά να βρίσκω το κέφι μου. Με βοήθησε αρκετά εκείνος, όπως ήταν φυσικό. Η μητέρα του δεν επέστρεψε στην κουζίνα, έτσι όταν τελείωσε μαζέψαμε μαζί τα πιάτα και τα πλύναμε.

«Δηλαδή απόψε φεύγουμε;» ρώτησα μελαγχολικά.

Γέλασε. «Ναι...» με αγκάλιασε από τους ώμους και πήγαμε στο σαλόνι. «Σ' άρεσε εδώ έτσι;»

Καθίσαμε στον καναπέ και βολεύτηκα δίπλα του. «Ναι» απάντησα ειλικρινά. «Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.»

Το βλέμμα μου έπεσε στον καρπό μου, και στο μικροκαμωμένο βραχιόλι που είχε δεθεί γύρω του το χθεσινό βράδυ. Χάιδεψα την αλυσίδα και τα δάχτυλα του Harry με συντρόφεψαν γρήγορα. Σήκωσα τα μάτια μου στα δικά του και χωρίς να το σκεφτώ ένωσα τα χείλη μας. Χαμογέλασε και τα χέρια του κράτησαν το πρόσωπό μου κοντά του. Οι αντίχειρές του χάιδευαν το σβέρκο μου και η γλώσσα του χόρευε γύρω-γύρω με την δική μου. Αποτραβήχτηκα απρόθυμα στο διακριτικό μα άξαφνο βήξιμο. Η μητέρα του στεκόταν στο κατώφλι του σαλονιού, με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος της και μας κοιτούσε χαμογελώντας. Τραβήχτηκα περισσότερο από τον Harry, με μάγουλα κατακόκκινα, ενώ εκείνος γελούσε.

«Τι συμβαίνει μαμά;» ρώτησε.

«Ω, τίποτα. Απλά προσπαθώ να γλυτώσω την Liberty από άλλες δαγκωνιές...»

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now