Κεφάλαιο 83ο

2.6K 143 9
                                    

Liberty’s POV

Κουρνιάζοντας το κεφάλι στο λαιμό του προσπάθησα να χαλαρώσω τους χτύπους της καρδιάς μου. Το γλυκό του άρωμα ταξίδεψε τις ήδη μεθυσμένες αισθήσεις μου σε έναν κόσμο ομορφότερο, απλούστερο, και αν και γνώριζα πως αυτός ο κόσμος ήταν προϊόν της φαντασίας μου, έμοιαζε τόσο αληθινός. Δεν είπαμε τίποτα για μερικά λεπτά. Έμεινα εκεί, με εκείνον να με κρατάει σφιχτά ανάμεσα στα μπράτσα του και τα δάχτυλά του να ανεβοκατεβαίνουν πάνω στο ύφασμα της μπλούζας που κάλυπτε το χέρι μου. Σιγοτραγουδούσε έναν ρυθμό που δεν θυμόμουν σε ποιο τραγούδι άνηκε, αν και στα αυτιά μου ήταν γνώριμο. Εγώ, με κλειστά πάντα μάτια, χάιδευα το δέρμα του ώμου του, παραμερίζοντας την μπλούζα του για να νιώθω στα αποτυπώματά μου το δροσερό δέρμα του.

Η μύτη μου ήταν ακόμη βουλωμένη και ανέπνεα με δυσκολία. Ο λαιμός μου πονούσε και είχα αυτή την αίσθηση πως το κεφάλι μου ταξίδευε κάπου μακριά, πιθανότατα εξαιτίας του πυρετού. Τα βλέφαρά μου δεν άνοιγαν, όσο και αν ήθελα να δω το όμορφο πρόσωπο του Harry. Ωστόσο ήμουν τόσο ευτυχισμένη. Ήμουν στην αγκαλιά του, αυτό μου αρκούσε.

«Κοιμήθηκες;» ψιθύρισε.

Φίλησα το σαγόνι του. «Όχι ακόμη…»

«Κοιμήσου. Θα νιώσεις καλύτερα.» ένιωσα τα χείλη του να ακουμπούν το μέτωπό μου για μια στιγμή.

«Αν θες να φύγεις δεν έχω πρόβλημα…»

«Να φύγω; Και που να πάω;» γέλασε.

«Δεν ξέρω… Αύριο φεύγουμε και αν θες να δεις την οικογένειά σου για λίγο μπορείς να πας…»

Γέλασε δυνατότερα. «Δεν πάω πουθενά. Κοιμήσου…»

Σήκωσα το κεφάλι και τον κοίταξα χαμογελαστή. Άφησα ένα φιλί στα χείλη του και βολεύτηκα πάλι στο στήθος του.

«Σου έχω μια έκπληξη.» περισσότερο ένιωσα το χαμόγελό του παρά το είδα.

«Τι έκπληξη;»                                                                                 

«Όχι κάτι μεγάλο... Μα κάτι ωραίο.»

«Πες μουυυ…» τράβηξα την συλλαβή σαν παιδί, εκείνος να γελάει δυνατά.

«Όχι, για αυτό λέγεται έκπληξη. Κοιμήσου, θα πάμε όταν ξυπνήσεις.»

«Μέσα στην νύχτα;!»

«Ναι…» γέλασε «Μην φοβάσαι, είσαι ασφαλής μαζί μου.»

«Καλά…»

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now