Liberty’s POV
«Ναι;»
«Liberty; Με ακούς;»
Η απαλή φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής με ξάφνιασε. Έβγαλα το κινητό από το αφτί μου για να ελέγξω το όνομα. Ο ψυχολόγος μου ήταν εκείνος που με είχε πάρει τηλέφωνο, μα η φωνή δεν είχε καμία σχέση με την δική του.
«Ναι, ακούω… Ποιος είναι;»
«Είμαι ο Liam, είχαμε συστηθεί στα γενέθλια του Haz, με θυμάσαι;»
Μισόκλεισα τα μάτια και στο μυαλό μου ήρθε το καλοσυνάτο πρόσωπο και το γλυκό χαμόγελό του. Ήταν ο φίλος του Harry που δούλευε στο εστιατόριο που είχαμε πάει για φαγητό την πρώτη φορά.
«Ναι, ναι, σε θυμάμαι. Που είναι ο Harry;»
Πήρε μια ανάσα πριν απαντήσει. «Κοιμάται αυτή την στιγμή… Δεν είναι πολύ καλά αυτές τις μέρες…» σταμάτησε. «Άκουσα το μήνυμά σου, συγγνώμη το ξέρω πως δεν έπρεπε, μα ο Harry κρατούσε το κινητό και πάτησε το κουμπί…»
«Το άκουσε;» η φωνή μου βραχνή.
«Ναι, το ακούσαμε και οι δύο.»
Το άκουσε και δεν θέλησε να μου μιλήσει; Λογικό, επενέβη εριστικά το τρελό μου εγώ. Μονάχα που εγώ και η λογική δεν συμβαδίζαμε εδώ και χρόνια.
«Πως είναι;» ρώτησα.
Αναστέναξε. «Θα ήθελα να σου πω ψέματα, μα είναι χάλια.»
«Γιατί δεν θέλει να μου μιλήσει;» έκλεισα τα μάτια.
«Αυτό είναι κάτι που δεν μου έχει διασαφηνίσει ακόμη. Δεν μιλάει σε κανέναν μας και ανησυχώ. Είμαι σίγουρος πως κάτι έγινε μα δεν θέλω να τον πιέσω να μου πει…»
Άνοιξα τα βλέφαρα και κοίταξα τον σκοτεινό ουρανό. Η παγωμάρα που μου τρυπούσε το δέρμα, εισχωρούσε με αυξανόμενο ρυθμό στο αίμα μου. Το μούδιασμα και η σαστισμάρα δηλητηρίαζαν για μια ακόμη φορά την καρδιά μου.
«Liberty;» ο Liam αναζητούσε την προσοχή μου και πάλι.
«Ναι, σε ακούω.»
«Άκουσα πως είσαι στο νοσοκομείο. Είσαι καλά;»
Πετάρισα τα βλέφαρα για να διώξω την ομίχλη που εμπόδιζε την όρασή μου, και απάντησα στην ερώτηση του με το πιο συχνό ψέμα. «Ναι, καλά είμαι.»
«Θέλεις να περάσω από εκεί;»
«Όχι, όχι, ευχαριστώ.» αρνήθηκα γρήγορα αν και ξαφνιάστηκα από την καλοσύνη του. «Μείνε με τον Harry. Σε χρειάζεται περισσότερο.»
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...