Liberty’sPOV
Έσυρα το κορμί μου ψηλότερα στο στήθος του και ανέβηκα πάνω του. Είχε τα μάτια του κλειστά μα τα χείλη του ήταν μισάνοιχτα. Το χέρι του που πριν λίγο με είχε αγκαλιά έπεσε στο στρώμα. Έβαλα τα χέρια μου στο στέρνο του και ακούμπησα το πηγούνι μου στην πλάτη της παλάμης μου. Χαμογέλασα στην ομορφιά του.
«Harry;» ψιθύρισα χωρίς να λάβω απάντηση. «Harry;» μετακίνησε το κεφάλι του λίγο. «Κοιμάσαι;»
«Ναι.» χαμογέλασε.
«Κουράστηκες κιόλας;»
Άνοιξε το ένα του βλέφαρο και με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι. «Δεν κοιμήθηκα όλη νύχτα.»
«Ό,τι πεις…» κούνησα το κεφάλι μου ειρωνικά, γελώντας.
«Ανησυχούσα για σένα. Κοιμήθηκα το πρωί.» το χέρι του χάιδεψε την πλάτη μου.
Το κλίμα της συζήτησης μεταβλήθηκε ξαφνικά. Το μόνο που ήθελα ήταν να αστειευτώ, μα εκείνος απάντησε με σοβαρότητα. Ήμουν πολύ τυχερή που τον είχα και ας μην είχα κάνει τίποτα αξιόλογο στην ζωή μου για να τον αξίζω. Χαμογέλασα και φίλησα το σαγόνι του, εκείνος να γουργουρίζει σαν γάτα ευχαριστημένος κάνοντας και τους δυο μας να γελάσουμε δυνατά, επαναφέροντας το αστείο ανάμεσά μας. Έφερε και τα δυο του χέρια στην πλάτη μου αγκαλιάζοντάς με προστατευτικά.
«Τι τρέχει;» ρώτησε.
Πήρα τα μάτια μου από τα δικά του και δάγκωσα τα χείλη μου ψάχνοντας τρόπο να εκφράσω τις σκέψεις μου.
«Σου ήταν δύσκολο να μου πεις πως μ’ αγαπάς;» ψιθύρισα αδύναμα εν τέλει.
Αναστέναξε. «Γιατί ρωτάς;»
«Γιατί σε μένα είναι πολύ δύσκολο να το ανταποδώσω. Αισθάνομαι αδύναμη όταν αφήνομαι.»
«Και εγώ το ίδιο αισθάνομαι, πίστεψέ με. Απλά πρέπει να πάρεις το ρίσκο.» χάιδεψε την πλάτη μου.
«Το πήρα μια φορά… Και εσύ το ίδιο… Και είδες πως εξελίχτηκε.» απάντησα ανασηκώνοντας τους ώμους.
Με τα δάχτυλά του σήκωσε το πιγούνι μου και τα βλέμματά μας ενώθηκαν απ’ την αρχή. «Μην συγκρίνεις το παρελθόν μας με αυτό που έχουμε τώρα. Ήμασταν διαφορετικοί άνθρωποι, ήταν διαφορετικές καταστάσεις. Εξάλλου για αυτό το λένε ρίσκο, πότε βγαίνεις κερδισμένος και πότε όχι.»
«Και πως ξέρεις ότι θα βγεις κερδισμένος αυτή την φορά;»
Χαμογέλασε πλατιά. «Το βλέπω στα μάτια σου. Δεν το λες, μα ξέρω πως το νιώθεις.»
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...