Κεφάλαιο 39ο

2.9K 174 17
                                    

Liberty’s POV

«Δεν θα το σηκώσεις;» η φωνή του Harry με έκανε να πάρω το βλέμμα μου από την οθόνη.

Η αλήθεια ήταν πως δεν ήξερα τι να κάνω. Τι θα μπορούσε να με θέλει η μητέρα μου, έπειτα από τόσο καιρό που είχαμε να μιλήσουμε; Η τελευταία μας συνάντηση γέμισε το μυαλό μου και ο τρόπος που μου φέρθηκε δεν μου είχε αφήσει περιθώρια ελπίδας για κάποια επανένωση.

«Όχι.» απάντησα και πέταξα το κινητό στο κρεβάτι, αποφασίζοντας να μην μάθω τον λόγο που τηλεφώνησε.

«Γιατί; Ίσως να θέλει να σου πει κάτι…»

«Δεν με νοιάζει.» τον προσπέρασα και βγήκα στην κουζίνα.

Θα ήταν ψέματα αν δεν αναγνώριζα την ύπαρξη εκείνου του κομματιού του εαυτού μου που δεν ένιωθε πλήρως ικανοποιημένο από την συμπεριφορά μου. Ωστόσο είχα κάθε δικαίωμα να αγνοήσω την κλήση της, όπως τόσα χρόνια αγνοούσε εκείνη τις δικές μου κλήσεις ενδιαφέροντος. Έκλεισα τα μάτια παλεύοντας να απαγορεύσω την είσοδο στις σκέψεις μου, εικόνες από την παιδική μου ηλικία που με στιγμάτισαν. Εικόνες δικής της αδιαφορίας και ψυχρότητας.

Λίγο αργότερα ένιωσα τον Harry πίσω μου. «Είσαι καλά;» Πόσες φορές με είχε ρωτήσει το ίδιο πράγμα εκείνο το πρωί;

«Ναι.»

Φίλησε το σβέρκο μου και ήρθε δίπλα μου. «Λοιπόν, τι θες να φας;»

Ήμουν ευγνώμων για την αλλαγή θέματος και για την προσπάθειά του στο να αλλάξει η διάθεσή μου, το χαμόγελό του να παρασέρνει τα χείλη μου σε ένα πιο μαζεμένο.

«Μπορείς να φτιάξεις εκείνες τις κρέπες;» η ερώτησή μου τον έκανε να γελάσει.

«Φυσικά, μικρή μου.»

Άνοιξε τα ντουλάπια μου, ψάχνοντας τα υλικά του, εγώ να τεντώνομαι και να χασμουριέμαι. «Θα σε βοηθούσα με σκέφτομαι να κάνω ένα ζεστό μπάνιο.» είπα.

«Χωρίς εμένα;»

«Ναι, βασικά νιώθω πιασμένη και θέλω να μουλιάσω στην μπανιέρα.»

Κάτω από το πονηρό του χαμόγελο τα μάγουλά μου φλογίστηκαν και το γελάκι που βγήκε από το λαρύγγι του έκανε και μένα να γελάσω.

«Προσφέρομαι για μασάζ αργότερα.» μου είπε κλείνοντας το μάτι του. «Πήγαινε κάνε μπάνιο προτού παρατήσω τις κρέπες και σου κάνω παρέα.»

Σήκωσα το βλέμμα μου στον ουρανό και οπισθοχώρησα για το μπάνιο. Κλείστηκα μέσα, το χαμόγελο ακόμη να με συντροφεύει η καλή διάθεση να έχει ριζώσει στα σωθικά μου. Δάγκωσα τα χείλη μου και ξεκίνησα να γδύνομαι, την μπλούζα του Harry να την κρατάω κοντά στο πρόσωπό μου μόλις έμεινα γυμνή. Οι αισθήσεις μου γέμισαν με το γλυκό του άρωμα και το χαμόγελο έγινε πλατύτερο. Την άφησα μαζί με τα εσώρουχά μου στον πάγκο, και μπήκα στην μπανιέρα.

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now