Κεφάλαιο 54ο

2.8K 178 8
                                    

LibertysPOV

«Μπανιέρα ή ντουζιέρα;» ρώτησε παιχνιδιάρικα, αφήνοντάς με να σταθώ όρθια.

Αποφάσισα να παίξω το παιχνίδι του. «Έχουμε κάνει έρωτα και στα δύο, διάλεξε εσύ…» απάντησα κλείνοντάς του το μάτι.

Γέλασε δυνατά και μας πήγε και τους δύο στην μπανιέρα. Άνοιξε την βρύση και ρύθμισε το νερό, μέχρι να γεμίσει ωστόσο, έστρεψε την προσοχή του σε μένα. Φίλησε το μάγουλό μου και χαμογέλασε.

«Πως νιώθεις, άγγελέ μου;»

«Πολύ καλά… Εσύ;» χαμογέλασα.

«Υπέροχα.» έκλεισε τα μάτια και ακούμπησε το μέτωπό του στο δικό μου. «Σ’ αγαπώ Liberty. Δεν θα κουραστώ ποτέ να στο λέω.»

Ακούμπησε το χαμόγελό του στα χείλη μου και ανταπέδωσα στο φιλί του με το ίδιο πάθος. Δεν θα κουραζόμουν ποτέ να φιλάω αυτόν τον άντρα. Προτού απομακρυνθεί εντελώς χάιδεψε την μύτη μου με την δική του, το γέλιο μου να παρασέρνει και εκείνον.

«Τα φιλιά σου είναι παράδεισος.» ψιθύρισα, κοιτώντας το πράσινο των ματιών του.

«Τα δικά σου κόλαση, και ανυπομονώ να με κάψουν…»

 ***

«Κρυώνω.» είπα μετά από αρκετή ώρα, το χέρι μου να παίζει με το νερό πάνω στο στήθος του.

«Δεν παραπονιόσουν πριν λίγο…» γέλασε και με αγκάλιασε πιο κοντά στο σώμα του.

«Ήσουν ζεστός πριν λίγο.» αντέκρουσα δαγκώνοντας το χείλος μου.

«Είμαι πάντα καυτός.» με έφερε πάνω του και με φίλησε παθιασμένα.

Ξεκίνησα να γελάω όσο το φιλί γινόταν πιο άστατο και τα χέρια του ταξίδευαν στο δέρμα της πλάτης μου. Καβαλίκεψα την μέση του και έπιασα τα μαλλιά μου, εκείνος να σφυρίζει στο θέαμα του ακάλυπτου στήθους μου. Γελάσαμε δυνατά και έπιασα την γάζα γύρω από το κεφάλι μου. Δεν άντεχα άλλο να την φοράω και εξάλλου τα μαλλιά μου είχαν βραχεί, έπρεπε να τα κάνω μπάνιο. Ο Harryανακάθισε και με βοήθησε να την βγάλω, στο τέλος να με φιλάει στο μέτωπο. Ήταν τόσο γλυκός.

«Άσε με να σου λούσω τα μαλλιά.» είπε και με γύρισε στο κρύο νερό της μπανιέρας.

Έκλεισα τα μάτια όσο άπλωνε στα μαλλιά μου το αγαπημένο μου σαμπουάν, χωρίς να εμποδίζω τα μουγκρητά ευχαρίστησης που έβγαιναν από τον λαιμό μου στο μασάζ που έκανε στο κρανίο μου.

The Craziest Thing In Life Is LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin