Liberty’sPOV
Η μητέρα του Harry φαινόταν πολύ νέα από κοντά. Την κοίταζα χαμογελώντας όσο εκείνη βουβή χάζευε τον γιο της. Δεν πρόλαβα να χρονομετρήσω πότε όρμησε στην αγκαλιά του για να παρασύρει και τους δύο σε τρανταχτά γέλια. Πήρα τα μάτια μου από πάνω τους, νιώθοντας το βλέμμα της αδερφής του. Ανταπέδωσα στο κοίταγμά της και τα χείλη της χώρισαν πλατύτερα, σε ένα χαμόγελο πανομοιότυπο με του Harry.
«Γεια!» ήρθε αμέσως κοντά μου. Άπλωσε το μικροκαμωμένο χέρι της και αμέσως το έκλεισα με το δικό μου. «Είμαι η Emma, χαίρομαι που σε γνωρίζω.»
Θα μπορούσα να την κοιτάω για ώρες. Το γνώριμο πράσινο των ματιών της ρουφούσε την προσοχή μου από τα περίεργα χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούσαν από μένα. Ωστόσο πρόλαβα να αναρωτηθώ, γιατί ήταν τόσο μικροκαμωμένη και γιατί φαινόταν αρκετά πιο μεγάλη για την ηλικία των δεκαεφτά χρόνων; Το δέρμα της κρύο και ξερό, έφερε στην μνήμη μου την αφή που είχε το δέρμα της γιαγιάς μου. Και τότε ακριβώς κατάλαβα την φύση της διαφορετικότητάς της. Κάτι στο βλέμμα της μου έδωσε να καταλάβω πως το πρόσεξε. Το πράσινο που στεφάνωνε τις κόρες της, θόλωσε στιγμιαία από θλίψη.
«Και εγώ χαίρομαι που σε γνωρίζω, Emma. Είμαι η Liberty.»
Ο Harry και η μητέρα του αποχωρίστηκαν εκείνη την στιγμή και η προσοχή της Emma έπεσε στον μεγάλο της αδερφό.
«Γεια.» του είπε απλά, χαμογελαστή.
«Γεια.» της απάντησε και εκείνος, με το στραβό του χαμόγελο να τρεμοπαίζει στα χείλη του.
Με την ίδια ταχύτητα που η μητέρα του πολιόρκησε την αγκαλιά του, η Emma κατάφερε να σκαρφαλώσει στα μπράτσα του και να τον τυλίξει με τα λεπτοκαμωμένα χέρια της. Δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω τι του είπε, μα το «και μένα μου έλλειψες» του Harry, με έκανε να βουρκώσω.
«Εσύ πρέπει να είσαι η Liberty!» η μητέρα του Harry με πλησίασε σκουπίζοντας τα μάγουλά της. «Είμαι η Annabel, η μαμά του Harry. Χαίρομαι τόσο πολύ που επιτέλους γνωριζόμαστε!» με έκλεισε σε μια αγκαλιά που ομολογουμένως με έπιασε απροετοίμαστη.
«Και εγώ χαίρομαι που σας γνωρίζω.» τραύλισα ανασαίνοντας το άρωμά της.
Με έσφιξε για λίγο στα χέρια της και τραβήχτηκε σχεδόν αμέσως. Με κοίταξε χαμογελαστή χωρίς να πει τίποτα παραπάνω και στην συνέχεια έστρεψε την προσοχή της στα ακόμη αγκαλιασμένα παιδιά της.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...