Κεφάλαιο 27ο

3.6K 230 18
                                    

Κεφάλαιο 27ο

Liberty’s POV

«Έλα, σήκω…» μου έτεινε το χέρι και με σήκωσε όρθια.

Ρούφηξα την μύτη μου και εκείνος μου σκούπισε τα δάκρυα. Είχα σταματήσει να κλαίω, μα τα μάγουλά μου ήταν ακόμη υγρά. Με έπιασε από το χέρι και βγήκαμε από το δωμάτιο.

«Που πάμε;» ρώτησα.

«Στο μπάνιο, πρέπει να φροντίσω τα τραύματά σου…»

«Είμαι καλά…» είπα όταν η πόρτα του μπάνιου έκλεισε πίσω μας.

«Σσσς, πήδα» με διέταξε.

Με έπιασε στα χέρια του και με ακούμπησε στον πάγκο του νιπτήρα. Στην συνέχεια έπιασε το χέρι μου και το εξέτασε. «Πόσο καιρό το κάνεις αυτό;» ρώτησε χωρίς να με κοιτάει στα μάτια. Το βλέμμα του είχε καρφωθεί στα σημάδια μου.

«Αρκετά χρόνια.» παραδέχτηκα.

«Έτσι τιμωρούσες τον εαυτό σου;» τα πράσινα μάτια του βρήκαν τα δικά μου.

«Ναι» απάντησα κουνώντας καταφατικά το κεφάλι.

«Υποσχέσου μου πως δεν θα το ξανακάνεις.»

«Δεν μπορώ…»

«Δεν το αξίζεις αυτό Liberty» συνέχισε προσπαθώντας να με πείσει. Το χέρι του ήρθε στο μάγουλό μου και με τις άκρες των δαχτύλων του με χάιδεψε απαλά. «Σταμάτα να κατηγορείς τον εαυτό σου για τα πάντα…»

«Μου…»

«Μην πεις πως σου αξίζει…» το πρόσωπό του είχε έρθει σε απόσταση εκατοστών από το δικό μου, τα χείλη μας σχεδόν να ακουμπούν. «Σε κανέναν δεν αξίζει, αυτό. Ιδιαίτερα όταν αυτά τα άτομα είναι πολύτιμα στις ζωές άλλων…»

Πήρα τα μάτια μου από τα χείλη του και τον κοίταξα κατάματα. «Δεν είμαι πολύτιμη σε κανενός την ζωή…» συμπέρανα λυπημένα.

Έσκυψε μπροστά και σφάλισε τα χείλη μου, η παλάμη του να σφίγγει γύρω από το μάγουλό μου για να κρατάει το πρόσωπό μου σταθερό. Με φιλούσε αργά και γλυκά, η οποιαδήποτε μνήμη φιλιού που είχα ανταλλάξει με τον Louis να σβήνει σιγά-σιγά. Τα απομεινάρια τους να πετούν σαν σκόνη στο μυαλό μου και η συνείδησή μου να τα φυσάει μακριά.

«Τι άλλο πρέπει να κάνω για να δεις πως νοιάζομαι για σένα;» ρώτησε με κλειστά μάτια. «Και μην πεις πως δεν με αξίζεις…» άνοιξε τα βλέφαρα όταν ήμουν έτοιμη να μιλήσω. «Γιατί σε αξίζω εγώ…»

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now