Κεφάλαιο 76ο

2.4K 162 17
                                    

Harry’sPOV

Άνοιξα τα μάτια μου στον ήχο μιας μελωδίας. Ήμουν κουρασμένος και οι αισθήσεις μου αρκετά βυθισμένες στο ύπνο για να καταλάβω αμέσως περί τίνος επρόκειτο. Πετάρισα τα βλέφαρα αρκετές φορές, ο ύπνος σιγά-σιγά να με εγκαταλείπει και τελικά εστίασα στην γυναίκα που είχα αγκαλιά. Χαμογέλασα αυτόματα, ξεχνώντας εντελώς το ενοχλητικό συνάχι μου και αυτό που με έκανε να ξυπνήσω. Δεν είχε σημασία πως ένιωθα ακόμη άρρωστος, αφέθηκα αδιαμαρτύρητα στο να την παρατηρώ έτσι όπως συνέχιζε ατάραχη να κοιμάται.  

Δεν είχε κουνηθεί εκατοστό από την θέση της όλες εκείνες τις ώρες. Πιθανότατα φοβόταν μην πέφταμε και οι δύο από το στενό ράντζο, ή ίσως και να της άρεσε που την είχα αγκαλιά, όπως άρεσε και σε μένα. Στήριξα το κεφάλι στον αγκώνα μου και κοίταξα το πρόσωπό της. Τα αχτένιστα καστανά μαλλιά της είχαν ανακατευτεί περισσότερο και είχαν γεμίσει το μέτωπο και τα μάτια της. Προσεκτικός ώστε να μην την ξυπνήσω, έφερα το χέρι μου και τα πήρα μακριά, οι μακριές της τούφες να στηρίζονται πίσω απ’ τ’ αφτί της. Στην συνέχεια έσκυψα και άφησα ένα φιλί στην μύτη της. Η ακανόνιστη ανάσα που βγήκε απ’ τα μισάνοιχτα χείλη της, μου έδωσε να καταλάβω πως με ένιωσε.

Ένα γέλιο με διέκοψε από την ωραιότερη και πιο ξεκούραστη εργασία που θα μπορούσε κανείς να μου αναθέσει. Το να χαζεύω την Liberty ήταν το αγαπημένο μου πράγμα να κάνω. Γύρισα ελαφρά, προσέχοντας πάντα να μην την ξυπνήσω και αντίκρισα την αδερφή μου να προσπαθεί να ετοιμαστεί.

«Εσείς οι δύο θα με τρελάνετε… Το πρωί τσακώνεστε σαν τα σκυλιά και το βράδυ αγκαλιάζεστε σαν αρκουδάκια…»

Έτριψα τα μάτια μου χαμογελώντας πλατιά. «Καλημέρα και σε σένα, μικρή…» είπα τραχιά. Ο λαιμός μου πονούσε ακόμη.

«Άστα αυτά και κοίτα να της συμπεριφέρεσαι σωστά. Δεν ήθελες να δεις πως ήταν χθες.»

Το χαμόγελό μου ξεθώριασε κάτω από το έντονο βλέμμα της. Μου γύρισε την πλάτη για να βάλει την μπλούζα της και έτοιμη πλέον έπιασε την τσάντα στον ώμο της.

«Την αγαπάω.» πρόλαβα να ψιθυρίσω προτού φύγει.

Με κοίταξε και χαμογέλασε. «Να της το δείχνεις τότε.»

Έκλεισε την πόρτα και με άφησε στις σκέψεις μου. Αναστέναξα και γύρισα να κοιτάξω την Liberty ξανά. Στήριξα το κεφάλι στον αγκώνα μου, ενώ χάιδευα με τα δάχτυλά μου την πλάτη της. Το μυαλό μου είχε πλημυρίσει από ένα πράγμα ξαφνικά. Πως στο καλό θα της έδειχνα όλη την αγάπη μου;

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now