Liberty’sPOV
Ντυμένη πλέον ξάπλωσα στο κόκκινο στραπατσαρισμένο τραπεζομάντηλο και έκλεισα τα μάτια. Ένιωθα τον Harry να ξαπλώνει δίπλα μου και ένα χαμόγελο σκαρφάλωσε στα χείλη μου. Εκείνος γέλασε. Έσκυψε στο πρόσωπό μου, έτσι που η καυτή ανάσα του έκαιγε τον λαιμό μου. Φίλησε το μάγουλό μου τρυφερά και το χαμόγελό μου έγινε πλατύτερο. Ήρθε στην μύτη μου και άφησε και εκεί ένα φιλί, το αίμα να συγκεντρώνεται στα μάγουλά μου και ένα ηλίθιο γελάκι να αφήνει τα χείλη μου.
Γύρισα στο πλευρό του και θάφτηκα στην μεγάλη του αγκαλιά. Ανάσανα την γλυκιά μυρωδιά του χωρίς να περιμένω πως θα τον μύριζα στην πραγματικότητα. Δεν είχα προσέξει πως το συνάχι μου είχε υποχωρήσει. Αισθάνθηκα το χέρι του στα μαλλιά μου και χαμογέλασα ξανά. Σήκωσα το κεφάλι αργά και τον κοίταξα. Χριστούλη μου, γιατί να είναι τόσο όμορφος; αναφώνησε η αναμαλλιασμένη αναπαράσταση της τρελής μου συνείδησης.
Το χαμόγελό του έσμιξε με το δικό μου και τα χείλη του γλίστρησαν στα δικά μου σαν σατέν, η γλώσσα του να σμίγει με την δική μου τόσο απαλά που αισθάνθηκα ότι χάιδευα μετάξι. Αποτραβήχτηκε πρώτος, εγώ δεν είχα σκοπό να σταματήσω το φιλί, και αναστέναξε. Όχι βαριά, μα από ανακούφιση. Φίλησε το μέτωπό μου κάνοντας την καρδιά μου να φτερουγίσει από την τρυφερότητά του και τότε άνοιξα τα μάτια να τον κοιτάξω.
Είχε στηριχτεί στον αγκώνα του και με κοιτούσε αμίλητος, ενώ το χέρι του συνέχιζε να κόβει βόλτες ανάμεσα στα ανακατεμένα, μετά το σεξ, μαλλιά μου. Δεν μπήκα στον κόπο να σηκωθώ και να τα πιάσω κότσο. Μου άρεσε που έσκυβε στον λαιμό μου και μύριζε το άρωμά μου μέσα τους. Ο δείχτης του ήρθε στο πρόσωπό μου και απαλά σχεδίασε κάθε γωνία του προσώπου μου. Χάιδεψε τα μάτια μου, τα φρύδια μου, κατέβηκε στην μύτη μου και τελευταία, σκόπιμα θα έλεγε κάποιος, ακολούθησε το περίγραμμα των χειλιών μου, τόσο αργά λες και το απολάμβανε. Χαμογέλασα στο τέλος μα δεν είπα τίποτα. Ήταν πολύ ωραία η στιγμή για να την χαλάσω με ανούσιες φλυαρίες.
Ο Harry τεντώθηκε για μια στιγμή και έπιασε κάτι από το γρασίδι δίπλα μου. Γύρισα και εγώ να δω τι ήταν και χαμογέλασα ξανά στην όμορφη άσπρη μαργαρίτα που αιχμαλώτισε ανάμεσα στα μακριά του δάχτυλα. Την σήκωσε στην μύτη του και με κλειστά βλέφαρα ανάσανε την ελαφριά μυρωδιά της. Λίγα δεύτερα αργότερα την στερέωσε με κομψές κινήσεις στο αυτί μου.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...