Κεφάλαιο 51ο

2.7K 172 16
                                    

LibertysPOV

«Συγγνώμη, δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό.» ψιθύρισε γελώντας πάνω στα χείλη μου.

Γέλασα και τον φίλησα πάλι. «Δεν πειράζει. Ήταν πολύ καλό.»

Τον κοίταξα και χαμογελούσε. Έτριψε την μύτη του με την δική μου κάνοντας την καρδιά μου πραγματικά να φτερουγίσει. Έβγαλε το πάπλωμα από πάνω του και βγαίνοντας από την αγκαλιά μου, σηκώθηκε όρθιος.

«Πεινάς;» ρώτησε. Έπιασε το μαύρο τζίν του από το κρεβάτι και το έβαλε. Ήταν μια οπτασία στα μάτια μου.

«Ναι.» κούνησα καταφατικά το κεφάλι.

«Τι θέλεις να φας;»

«Τις κρέπες σου.» είπα χωρίς να σκέφτομαι. Έσμιξε τα φρύδια και με κοίταξε χαμογελώντας. Κοκκίνισα.

«Δεν ξέρω γιατί το είπα αυτό.» γέλασα ντροπιασμένη και σηκώθηκα όρθια. Έπιασα τα ρούχα μου και πήγα στην τουαλέτα, δήθεν για να αλλάξω. Πριν φύγω πρόλαβα να τον δω να χαμογελάει πλατιά.

Όταν βγήκα από το μπάνιο φορούσα τα ρούχα που φόραγα και την προηγούμενη μέρα, μιας και ήμουν αρκετά αποπροσανατολισμένη στο δωμάτιο για να διαλέξω καινούργια. Από το χτύπημα με το αυτοκίνητο είχα αποκτήσει αρκετούς μώλωπες και το τζιν μου είχε σκιστεί λίγο στο γόνατό μου. Πήγα στην κουζίνα και βρήκα τον Harry, χωρίς μπλούζα, να φτιάχνει εκείνο το πρωινό που τρώγαμε κάθε μέρα. Χαμογέλασα χωρίς να με δει. Ήταν τόσο όμορφος ξυπόλυτος και μονάχα με το παντελόνι του στην κουζίνα μου. Έπιασα ένα μήλο από την φρουτιέρα και κάθισα στον πάγκο δίπλα του. Με κοίταξε γελαστός.

«Γεια σου.» είπε και έβγαλε μια κρέπα από το τηγάνι.

Δάγκωσα το μήλο μου. «Γεια.»

«Πως νιώθεις;» ρώτησε.

«Μια χαρά, εσύ;»

«Υπέροχα.» μου χάρισε ένα από τα χαμόγελά του.

«Να σε ρωτήσω κάτι;»

«Φυσικά»

«Υπάρχουν μπλε τριαντάφυλλα;»

Με κοίταξε σκεπτικός. «Ναι, υπάρχουν.»

Τα χείλη μου σχημάτισαν ένα τέλειο όμικρον, ενώ στο μυαλό μου είχε επιστρέψει το όνειρο με τον γιο μου. «Έχουν κάποια σημασία;» ρώτησα, προσπαθώντας να το ερμηνεύσω.

«Ναι έχουν.» έσμιξε τα φρύδια και κοίταξε πάλι το τηγάνι. «Τα μπλε τριαντάφυλλα είναι πολύ σπάνια και τις περισσότερες φορές είναι προϊόντα επεξεργασίας. Αγγίζουν την τελειότητα και συμβολίζουν την επιθυμία για το ανεκπλήρωτο.» με κοίταξε. «Μπορούν επίσης να εκφράσουν το ότι επειδή δεν έχεις κάποιον δεν σημαίνει πως δεν θα σταματήσεις να τον σκέφτεσαι.»

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now