Κεφάλαιο 22ο

3.7K 227 7
                                    

Κεφάλαιο 22ο

LibertysPOV

Όταν τα μάτια μου άνοιξαν το πρωί, δεν περίμενα να βρίσκομαι στην θέση στην οποία ήμουν ξαπλωμένη. Φάνηκε πως ο Harry γύρισε πλευρό κατά την διάρκεια της νύχτας και εγώ βρέθηκα ανάμεσα στα μπράτσα του, το γόνατό του περασμένο πάνω από τα πόδια μου και το κεφάλι του τόσο κοντά στο δικό μου, που η ζεστή αναπνοή του να πέφτει στο μέτωπό μου. Χαμογέλασα. Έδειχνε τόσο γλυκός ενώ κοιμόταν. Το επαγγελματικό παρουσιαστικό του ψυχολόγου δεν είχε καμία σχέση με εκείνο το χαλαρό και παραδομένο στον ύπνο μουτράκι που κοιμόταν γαλήνια λίγα εκατοστά δίπλα μου. Η συνείδησή μου τεντώθηκε στο στρώμα της και κοίταξε το ταβάνι. Εγώ χάιδεψα τα μαλλιά του ψυχολόγου μου και πλησίασα πιο κοντά στο γυμνό σώμα του.

Το δέρμα του δεν ήταν κρύο όπως περίμενα, αντίθετα ήταν πιο ζεστό και από το δικό μου. Ο Harry ήταν ακόμη αναίσθητος ενώ εγώ έσυρα την κουβέρτα ψηλότερα και μας σκέπασα μέχρι τον λαιμό. Δεν κουνήθηκα περισσότερο από φόβο πως θα τον ξυπνούσα, όπως την περασμένη φορά και έτσι έμεινα μονάχα να τον χαζεύω. Τα χείλη του ήταν μισάνοιχτα και ξερά και έπιασα τον εαυτό μου να θέλει να αφήσει φιλιά πάνω τους. Είχαν το σχήμα των χειλών του ψαριού που έκανε και εμένα και την συνείδησή μου να γελάσουμε. Περίμενα αρκετή ώρα για να ξυπνήσει, απλά να κάθομαι δίπλα του και να τον χαζεύω. Όταν τα μάτια του εστίασαν πάνω μου χαμογέλασα πλατύτερα. Έτριψε τα μάτια του και έγλυψε τα χείλη του προτού με σφίξει κοντά του, το κεφάλι μου να βρεθεί στον λαιμό του.

«Καλημέρα» η βραχνή φωνή του έκανε τις τρίχες στο κορμί μου να σταθούν προσοχή, περισσότερο απ’ ότι το άγγιγμά του στο τέλος της πλάτης μου. Η παλάμη του με χάιδευε και τα βλέφαρά μου έκλεισαν στην αίσθηση. Ήταν υπερβολικά καλός για να τον αξίζω.

«Καλημέρα» πέρασα το χέρι μου κάτω από την μασχάλη του και ξεκίνησα να χαϊδεύω και εγώ την δική του πλάτη. Οι μύες του να σφίγγουν κάτω από το άγγιγμά μου. «Κρυώνεις;» ρώτησα.

«Όχι, είμαι καλά.» σταμάτησε να με χαϊδεύει και τραβήχτηκε από την αγκαλιά μας.

Ξάπλωσε ανάσκελα και με έφερε πάλι στο στήθος του. Πιθανότατα του άρεσε όσο και μένα να βρίσκομαι πάνω του. Μπορεί να έμοιαζε άβολο, μα δεν ήταν. Είχε γίνει η αγαπημένη μου θέση.

«Πως κοιμήθηκες;» ρώτησε βγάζοντας δυο τούφες μέσα από τα μάτια μου.

«Κοιμήθηκα πολύ καλά. Εσύ;»

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now