Liberty’s POV
Η Emma μας βρήκε στον κήπο αγκαλιασμένους. Το κριτικό βλέμμα της και το ανασηκωμένο φρύδι της με έκαναν να κοκκινίσω, σφίγγοντας τον Harry περισσότερο πάνω μου. Στο χαμόγελο ωστόσο που απλώθηκε στα χείλη της, χαμογέλασα και η ίδια. Χωρίς να μιλήσει μα κουνώντας το κεφάλι μας συντρόφευσε στον δρόμο για το σπίτι, όπου η κυρία Annabel είχε ήδη ετοιμάσει φαγητό. Μας άφησε, αφού χαιρέτησε την μαμά της, και πήγε στο δωμάτιό της για να αφήσει την τσάντα της. Εγώ και ο Harry καθίσαμε στην κουζίνα.
«Liberty, ελπίζω να σου αρέσει η καρμπονάρα μου!» είπε ενθουσιασμένη βάζοντας μπροστά μου ένα παραγεμισμένο πιάτο.
«Βάλατε αυγό;» τόλμησα να ρωτήσω. Δεν ήμουν και ιδιαίτερη θαυμάστρια της καρμπονάρας με αυγό.
«Όχι, όχι. Είναι μια παραλλαγή χωρίς αυγό!»
Χαμογέλασα ικανοποιημένη και ήπια λίγο από το νερό μου.
«Πες μου ότι δεν θα φάω σούπα πάλι…» γκρίνιαξε ο Harry δίπλα μου κάνοντάς με να γελάσω.
Η κυρία Annabel γύρισε να τον κοιτάξει. «Η κοτόσουπά μου είναι πεντανόστιμη Harry. Είναι τιμή σου που θα την φας.» γέλασα δυνατότερα στο σχόλιό της, ο Harry να μουτρώνει σαν πεντάχρονο.
«Μα, μαμά, είμαι καλά…»
«Φάε την σούπα.» ήρθε στο τραπέζι και άφησε μπροστά του ένα γεμάτο μπολ με αχνιστή κοτόσουπα.
«Τουλάχιστον θα φάω και κοτόπουλο…» μονολόγησε ανακατεύοντας την μπουκιά από το στήθος που υπήρχε ανάμεσα στο ρύζι.
Γέλασα και έπιασα το πόδι του, εκείνος μουτρωμένος ακόμη να γυρίζει και να με κοιτάει. Το κατσούφιασμα στα φρύδια του διαλύθηκε θαρρείς ευθείς. Χαμογέλασε πλατιά, και αφού έλεγξα αν μας κοιτούσε η μαμά του, πλησίασα τα χείλη του και τον φίλησα απαλά. Εκείνος σήκωσε το χέρι του και μου χάιδεψε το μάγουλο.
«Τι θα φάμε;» ρώτησε η Emma μπαίνοντας στην κουζίνα.
«Καρμπονάρα!» απάντησε η μαμά της κλείνοντας το τσουκάλι.
Κάθισε και εκείνη στο τραπέζι δίπλα στην κόρη της και ξεκινήσαμε να τρώμε. Αν και ποτέ δεν είχα συμπαθήσει την καρμπονάρα, η παραλλαγή της κυρίας Annabel μου άρεσε ιδιαίτερα. Το φαγητό δεν ήταν τόσο βαρύ και λιπαρό όσο είχα φανταστεί, ούτε υπήρχε πουθενά αυτή η ενοχλητική μυρωδιά του αυγού. Με ενθουσίασε τόσο πολύ που της ζήτησα την συνταγή.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...