Liberty’s POV
Όταν η πόρτα έκλεισε πίσω του, εγώ έμεινα μόνη, καθισμένη στο σκαμπό που προλίγου καθόταν εκείνος, με την αίσθηση του φιλιού του να βαραίνει ακόμη τα χείλη μου. Χαμογέλασα και έτριψα τα μάτια. Η ώρα ήταν εννιά, το γρήγορο μπάνιο που κάναμε με χαλάρωσε περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε, για να μπορέσω να παραμείνω ξύπνια. Είχα δουλειές να κάνω ωστόσο, και ήξερα πως δεν έπρεπε να ενδώσω στις αμαρτωλές σκέψεις, του να τα αφήσω όλα και να ξαπλώσω στο μαλακό στρώμα του.
Σηκώθηκα και χασμουρήθηκα. Τέντωσα το πιασμένο κορμί μου και στην συνέχεια ήπια μια τελευταία γουλιά απ’ τον καφέ μου. Έβαλα τις άδειες κούπες στον νεροχύτη και αποφάσισα να τις πλύνω προτού στρωνόμουν στην δουλειά. Μιας που δούλευα απογευματινή ξανά στο καφέ, σκέφτηκα να συμμαζέψω το σπίτι του Harry. Όσο τακτικός και αν ήταν με την καθαριότητα, συνέχιζε να παραμένει άντρας και να βαριέται να τελειοποιεί την κάθε δουλειά. Έτσι είχα να αλλάξω σεντόνια, να τα βάλω στο πλυντήριο, μαζί με κάτι τζιν του, να σκουπίσω, να σφουγγαρίσω, να ανοίξω όλες τις μπαλκονόπορτες και τα παράθυρα μήπως και έφευγε αυτή η μυρωδιά του καπνού που ακόμη μύριζα και φυσικά να ξεπακετάρω τα ρούχα μου και να τα βολέψω στην ντουλάπα του, όπως επίσης και να μαγειρέψω. Τίποτα δύσκολο. Ήταν όλα υπό έλεγχο.
Φεύγοντας μου είχε προτείνει να φάμε μαζί το μεσημέρι. Δεν αρνήθηκα, μα όταν συνέχισε λέγοντας πως θα ήταν καλό να έτρωγα κάτω, μαζί με την βοηθό του, ομολογουμένως δεν πέταξα και απ’ την χαρά μου. Θεώρησα πως θα ήταν λιγάκι άβολο το σκηνικό. Ήμουν μια ασθενής του, πως θα μπορούσε η βοηθός του να εγκρίνει την σχέση μας; Δεν του εκμυστηρεύτηκα τον φόβο μου και του είπα ότι θα το σκεφτώ. Και το σκεφτόμουν, απλά και πάλι κατέληγα στο ότι δεν υπήρχε περίπτωση να φάω μαζί τους. Κούνησα το κεφάλι στην μορφή της συνείδησής μου που με επέπληττε –ξανά- και ξεκίνησα το συμμάζεμα.
.~.
Μέσα σε τρεις ώρες σκληρής δουλειάς το σπίτι άστραφτε και εγώ ήθελα επειγόντως μπάνιο. Ο Μάιος βρισκόταν στο μέσον του και αν και η Αγγλία δεν ήταν συνηθισμένη σε καύσωνες, εκείνη η μέρα ήταν λες και ήθελε να μας προϊδεάσει για το τι επρόκειτο να περιμένουμε το καλοκαίρι. Προτίμησα να τελειώσω το μαγείρεμα και το ξεπακετάρισμα προτού βουλιάξω στην μπανιέρα. Μονάχα στην σκέψη του χλιαρού νερού αναστέναξα. Έσυρα τις βαλίτσες μου με κόπο στο δωμάτιο και ανέβασα την μία στο κρεβάτι.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...