°69°

183 34 2
                                    

Сиченг бе оставил Джехюн сам, заедно с Тейонг и Хечан. Когато излезе от стаята, Дже ясно видя, че покрай него се навъртаха още двама. Той не беше сам и Дже бе сигурен, че наоколо имаше още от тях... А дори не знаеше къде се намира.

Изправи се от мястото си и понечи да развърже момчетата, но непознатия който влезе, го спря.

-А, не, не без такива, сядай си на задника.

Той извъртя демонстративно очи и седна тромаво на неудобния стол. Въздъхна недоволно, реейки очи наоколо. Все още силното главоболие го преследваше, но поне болката в ребрата му бе една идея по-слаба. Дишаше без проблем.

Момчето се прекръсти и сякаш се молеше наум, което накара Джехюн и Тейонг да се засмеят.

-Не е смешно! - Изрева недоволно непознатия. - Да ни пази Господ от лошите дела.

Беше с черна коса, облечен в ежедневни дрехи. Изглеждаше безубиден, но Джехюн нямаше как да знае. Момчето се настани на стола, на който по-рано стоеше УинУин.

Извади малко шишенце с прозрачна течност и изсипа малко в шепата си.

-Да ви пази Господ! Дано отведе душите ви в рая, да пази духа ви жив. - Момчето започна да пръска от безцеветната течност по Тейонг и Хюк.

Хечан отстъпи крачка назад, мислено ругаейки го. Ако не бе вързан имаше голяма вероятност да го изрита в топките.

-Не се ядосвай, момче! Не се поддавай на дявола.

-Я се успокой и престани с тези глупости.

Момчето се обърна към Джехюн и започна да пръска и него. Пръскаше ли пръскаше от светената вода по него, а Джехюн го гледаше без никаква емоция в очите.

-Светена вода. Ще пречисти мръсотията по душата ти. Моли се на Бога и той ще те спаси.

Джехюн се изправи като попарен и погнусено търкаше лицето и ръцете си.

-Разкарай това нещо от мен!

-Но защо? Това е грях! Не отхвърляй Бога.

-Ще ти дам аз един Бог, откачалко. - Той изтръгна малкото шишенче със светена вода от ръцете му и го смачка с крак. - Няма Бог, набий си го в глуповата главица! - Той го бутна с пръст по челото и се върна на мястото си.

Момчето остана на място, гледайки малкото шишенце счупено на земята.

-Ти си дявола! - Възкликна възмутен той и отново се настани срещу него.

addictionWhere stories live. Discover now