°6°

363 55 21
                                    

Силната музика кънтеше наоколо, та чак можеше да усетиш вибрацията по земята. Клуба продължаваше да се пълни с хора. Джехюн отпиваше бавно от уискито си, оглеждайки всичко наоколо със скептичен поглед.

Нещо липсваше на това място и той се опитваше да разбере какво. Джони и Тен бяха някъде из тълпата, забавлявайки се. Покрай рождения ден на Джемин не успяваше да се наспи добре. Затова бе решил, че ще прекара една вечер с приятелите си.

Юта и Тейонг се настъниха до него, сетне японеца заговори.

-Защо стоиш сам тук? - Той се извика, в опит да навдика музиката.

Дже се намръщи, отпивайки солидна глътка от алкохола.

-Мисля, че нещо липсва на това място.

-Че какво да му липсва? Тук има всичко. - Отсече Тейонг, викайки бармана.

-Ами, сещате се. - Запелтечи той, размахвайки китката си. - Онези момичета, които се кълчат по пръчки.

-Искаш да кажеш, стриптизьорки. - Оточни Те, взимайки напитката си.

Завъртя се на стола по посока на приятелите си и също огледа мястото. Беше препълнено, миришеше на алкохол, цигари и потни тела.

-Да, точно!

-Няма почти никакво място за сцена. Къде смяташ да го направиш? - Попита Юта, също оглеждайки се наоколо.

-Ще купим още от помещението.

-Дали Джунг-Хо би се съгласил?

-Клуба е мой, а и колкото повече пари, толкова по-добре. - Промълви разсеяно той, проследявайки с очи някакво момиче.

Идеята му се хареса и си наложи, че ще го стори. Щеше да има още повече посетители и клуба щеше да се популяризира още повече. Тен го удари по врата, сетне се извика.

-Джемин е вкъщи и те чака, глупако! Не загледай момиченца.

-Джемин няма да разбере затова. - Той разтри ядно удареното място, гледайки Тен на кръв.

-Спри да пиеш, няма кой да те прибира. - Заяде се японеца.

Дже пресуши чашата си с уиски и си поръча още едно, като се изплези на приятеля си.

-Няма нужда някой да ме прибира.

-Как ще шофираш пиян?

-Лесно.

Той продължи да пие, игнорирайки протестите на останалите. По-рано си бяха разделили парите по равно, а той вече бе изхабил своите. В собствения си клуб...

addictionWhere stories live. Discover now