Джемин удари ядно стената до себе си, напълно игнорирайки Марк. Последва Дже с бързи крачки и нахлу в стаята, личеше си от километли колко бесен бе той. Телефона му не спираше да звъни, но по-големия всячески игнорираше това.
Не го удостои с поглед, свел глава и вплел пръсти в косите си. Това му дойде като гръм от ясно небе, бе му в повече. Изключи мобилното си устройство на четвъртото позвъняване. Джони можеше да почака...
-Какво беше това? - Провлачи тихо по-малкия.
Следеше зорко всяко негово действие. Дже бе объркан колкото него... Не беше като да не знае за това дете, но заболя. Все едно бе предаден, изоставен. Навярно не бе в правото си да го вини, бяха далеч един от друг за четири години. Бе доста време и Нана го съзнаваше, но не можеше да игнорира стягащото чувство в гърдите си.
Почувства се меко казано... Унизен.
Та любимия му имаше дете, което сега трябваше да гледа. Дете, заченато от чужда любов, или една глупава нощ. За него нямаше значение.
-На теб говоря! - Извика силно той, щом тишината продължи твърде дълго.
Прииска му се да го удари, да го обиди.
Усети някаква силна омраза към него и онова дете. Мамка му, той не бе такъв. Малкото момиченце нямаше вина затова, че той бе наранен. Всъщност, тя нямаше вина за абсолютно нищо и той се почувства като боклук, заради чувствата, които се зародиха в него.
-Какво искаш да ти кажа?
-Не знам. Все нещо!
По-големия се изправи рязко от мястото си, впивайки яростните си ириси в Джемин. Нана не отстъпи, като премижа с очи, не биваше да му показва какво влияние има над него.
-Мислиш ли, че аз съм го очаквал?
-Толкова си безотговорен!
-Нима? Какво мислиш за себе си, а? Взимаш нещо, което не бива и ми навличаш хиляди проблеми! Това отговорно ли е?
По-малкия премига на парцали, прогонвайки сълзите. Нямаше да си позволи да плаче, не и пред него. Вече не беше онова крехко момче, държащо езика си зад зъбите. Не се забави повече, стоварвайки ръката си върху бузата му.
Звука от удара отекна наоколо, а главата на Джехюн клюмна на една страна. Джемин се разтрепери и мигом съжали за това си действие, бе необмислено, но късно за извинение.
YOU ARE READING
addiction
FanfictionБолката върна ли се? Да. С цяла сила. Болеше ли твърде много? Да. Той справи ли се? ... Джемин напълно бе забравил стария си живот, отдаде се на щастието и забавлението с приятелите си. Обаче винаги имаше обрати, той бе забравил, че щастието обича...