°59°

190 32 0
                                    

Дойонг, Тен, Джони и Юта стояха в големия хол на имението, всеки нервничейки. Тейонг бе излязъл без да им обясни какво става, отказвайки някой от тях да отиде с него. Нямаше го цялата нощ... Не вдигаше и телефона си.

-Дойонг, направи хакерския номер отново, моля те! - Юта се изправи като фурия от мястото си.

Гризеше ноктите на ръцете си, реейки разсеян поглед. Гърдите го стягаха от притеснение, не бе типично за Тейонг да изчезва така. Защо толкова настоя да отиде сам, мамка му...

-Телефона му е изключен.

Японеца въздъхна шумно и отново седна на дивана. Хиляди сценарии минаваха през съзнанието му. Кой по-лош от другия... Нямаше да се успокои докато не видеше Тейонг жив и здрав. Той взря очите си пълни с надежда в Йонгхо, щом чу звънящия му телефон. Високото момче направи странна гримаса, но побърза да вдигне.

-Марк?

-Ъм, да. - По гласа му си личеше, колко неудобно се чувстваше в момента. - Аз, обаждам се, защото Донгхюк ми звънна по погрешка вчера.

-И какво?

-Каза, че някакви хора го следят. Търсеше Тейонг, звучеше уплашен. Знаеш ли нещо?

Джони се изправи рязко от мястото си. Ето къде се бе загубил Те.

-Не точно.

-Какво?

-Няма значение, трябва да затварям.

-Почакай! - Йонгхо понечи да натисне червената слушалка, но имаше нещо особено в гласа на Минхюнг. - Ще ми върнеш ли обаждане, щом разбереш нещо?

-Разбира се.

Той натика мобилното устройство в джоба на дънките си и разтри нервно слепоочието си. Щом Тейонг бе помогнал на Донгхюк, къде се губеха все още? Отново взе телефона в ръка, шарейки с очи из екрана. Щом зърна името на Донгхюк, побърза да го набере. Хечан всячески отказваше да вдигне...

Джисънг се появи при тях с шумна прозявка, бе оставил Чонло да поспи още малко. Видимо всички бяха на тръни и той тихо се отправи към кухнята, за да си направи кафе. Предпочиташе да не се забърква в тези неща и така и не попита какво става, но Лоло не пропусна. Имаше усещането, че е всичко това е свързано с Джехюн, което не му даваше мира. Сънг не знаеше какво да стори, за да го успокои... Чонло нямаше никаква връзка с брат си и упорито отказваше да замине за Германия.

addictionWhere stories live. Discover now