-Добре ли си? - Попита тихо Марк.
Чонло бе забил очи в една точка, всичко преповтаряйки се в ума му. Бе влязъл в участъка, после и в съда, взриви сградата, скочи от движещ се автомобил... Имаше оръжие в себе си.
Не, не бе добре. Бе травмиран и единствено искаше да затвори очи, да заглуши звука на изстрелите в съзнанието си.
-Хей. - Марк го повика, но отново нямаше реакция. - Справи се чудесно!
-И в-все пак, Джехюн о-отново остана сам.
-И сам да е, пак ще се справи. Познаваш го.
И въпреки това, нещо вътре в Чонло му подсказваше, че нещо лошо бе напът да се случи...
***
Тен ядно натискаше педала за газта, виждайки как Джехюн едва смогваше да им избяга. Не знаеше откъде идваха всичките тези хора и какво искаха от тях, след толкова време.
А уж нямаше да вдигат шум и да се набиват на очи...
-Донгхюк, моля те, стегни се! - Проплака немощно тайландеца.
-Имаш ли представа колко е трудно да стреляш със скапана къртечница?
-Повярвай, имам!
-Откъде я изкопахте въобще? - Хюк се бе показал през отворения прозорец на автовомибила и стискаше силно оръжието.
-Давай! - Тен вече бе зад Джехюн и Хюк кимна сякаш на себе си.
Оръжието бе добре закрепено и въпреки това, Хечан усети как залиташе назад при всеки изстрел. Стреляше на посоки, само насочваше къртечницата накъдето му видеха очите.
-Може ли да им хвърля една граната? Или каквото е това нещо?
-Не! Недей.
-Скучен си, Тени Пени.
-Изнервяш ме вече! - Извика ядно дребното момче.
-Добре, добре, гледай си пътя.
Хечан отново се съсредоточи, оръжието изстрелваше патроните със скоростта на светлината.
Определено комбинацията от Тен и Донгхюк не бе най-добрата идея...
Джехюн не знаеше накъде да поеме, но виждайки Тен зад себе си, се почувства една идея по-спокоен. Дланите му се бяха изпотили и трудно удържаше волана. Знаеше, че не му остава много време, тъй като горивото привършваше.
KAMU SEDANG MEMBACA
addiction
Fiksi PenggemarБолката върна ли се? Да. С цяла сила. Болеше ли твърде много? Да. Той справи ли се? ... Джемин напълно бе забравил стария си живот, отдаде се на щастието и забавлението с приятелите си. Обаче винаги имаше обрати, той бе забравил, че щастието обича...