°80°

187 31 2
                                    

-Джони, моля те, направи нещо! - Възкликна ядосано Тейонг, навлизайки в кухната, където другите вечеряха.

-Защо аз? Да не съм му бавачка? - Сопна се високото момче, здъвквайки храната в устата си.

-Не мога да слушам повече от това! Той напълно си е загубил ума. К-каза, че когато приема хапче за глава, ме виждал гол в спалнията си! Какъв срам.

-Тази история съм я чувал и преди. - Подметна небрежно той.

Тейонг отново почервеня и нервно отклони глава, реейки поглед из помещението. Тен се задави със залъка си и Йонгхо го потупа внимателно по гърба.

-Ще разчлени горкото момче. Влей му малко разум.

-Много добре знаеш, че няма да ме послуша. Нека стори каквото иска с него, той уби Джунг-Хо, уби и Дойонг. Следващия може да си ти.

Известно време никой не каза нищо, хранеха се в пълна тишина. Сякаш премислил думите си, Те понечи да проговори отново, но Марк го прекъсна.

-Те, беше отвратителен ден. По-добре отиди и си почини. Имeнието е достатъчно голямо, отдалечи се и няма да чуваш нищо.

Минхюнг бе прав... Тейонг кимна сковано и се отправи към стаята си, крайно изтощен. Не можеше да приеме факта, че те се хранеха необоспокоявано, чувайки мъчителните писъци на Джошуа.

-Какво имаше предвид с това, че и преди си чувал тази история? - Полюбопитства Донгхюк.

-Знаеш, преди сме си говорили за това и онова. - Йонгхо нескопосано размаха ръка пред лицето си.

-И какво ти каза Дже за Тейонг?

-Хюк, вечеряме, а това е доста неуместен въпрос! Той обича Джемин, край на разговора.

-Започвам да се съмнявам в това. - Изфъфли със смръщени вежди Хюк, продължавайки да се храни.

-Каквото и към когото да изпитва нещо Джехюн, това не е наша работа. - Скастри го Марк.

Донгхюк се усмихна фалшиво, показвайки му демонстративно среден пръст.

***

-М-моля те, престани, по дяволите! - Промълви със сетни сили Джошуа.

-Защо? Ти уби най-скъпите ми хора.

-А ти някога, замислял ли си се колко синове, майки, братя, сестри, дъщери и бащи си убивал? Това е реалността в този бизнес! Невинни хора умират всеки ден и ще ти се наложи да го приемеш!

addictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz