SPOILEREK A WANDAVISION 5.EPIZÓDJÁBÓL!
Elég rövid lett, bocsi.
T/N = te neved
– De... de miért? – motyogtam, miközben a tévét bámultam, ahol már a stáblista pörgött. – Esküszöm ez a sorozat a halálom lesz.
– T/N, minden rendben? – lesett a nappaliba Paul.
– Nem. Milyen dolog így lezárni egy epizódot? – néztem rá könnyes szemmel. – Nem akarom, hogy Wanda gonosz legyen, de egyelőre pont úgy néz ki, hogy az lesz – durcáztam.
Paul sóhajtott egyet, majd leült mellém a kanapéra.
– Ráadásul a kutyus... Nem tetszett ez a rész.
– Na, gyere – ölelt magához, mire ténylegesen elsírtam magam.
– Nem mondanád el, mi lesz a vége?
– Tudod, hogy nem szabad. De ígérem, mindenre választ kapsz.
– Sokkal jobban tetszett az első három rész. Ráadásul, miért nem Aaron lett Pietro?
– Jaj, T/N... Csak tetszett valami, a részben – simogatta a hátam.
– A kiskutya, de... már annak is mindegy. Miért nincs még másik sorozata a Marvelnek?
– Ne legyél ilyen duzzogós – puszilta meg az orrom. – Szeretnél forrócsokit inni és összebújni?
– Igen – szipogtam.
Elképzelhető, hogy nagyon gyerekesen viselkedtem. Mondjuk tették már szóvá. Bár Paul, még sose. Mikor egyszer rákérdeztem, miért, azt mondta azért, mert így szeret. Hogy örülni tudok a legapróbb dolgoknak. Még az se zavarja, hogy érzékenyebb vagyok mint az átlag.
– Tessék, itt a forrócsokid – ült vissza mellém néhány perc múlva, kezében a kedvenc bögrémmel, aminek köszönhetően elmosolyodtam egy kicsit.
– Köszönöm. Bocsi, hogy néha ilyen... nem is tudom. Elviselhetetlen vagyok.
– Mondtam már, hogy semmi baj. Egyáltalán nem vagy elviselhetetlen. Csak gyakran vannak rossz napjaid. Mással is előfordul. Ne bánkódj emiatt – puszilta meg a fejem búbját.
– Szeretlek. És köszi – bújtam hozzá még jobban, miközben a forrócsokimat kortyolgattam.
– Én is szeretlek – mosolygott rám.
YOU ARE READING
Avengers oneshots II. [BEFEJEZETT]
FanfictionA borító ugyanaz, amit @fragmexnts készített, csak én magam adtam hozzá a római kettest. SHIPPEKET TOVÁBBRA SE ÍROK. VISZONT PARENTAL(valamelyik bosszúálló szülő lesz)ONESHOTOKAT KÉRHETTEK, IRONDAD AND SPIDERSONT IS. Akikről olvashattok/kérhettek:...