A nép folytatást kért, ezért a nép folytatást kap ❤️❤️❤️❤️
T/N = te neved
Életem legszebb napja volt, amikor találkozhattam a Marvel színészeivel. Azóta pedig mindig újra és újra lejátszom magamban a történteket. Általában elalvás előtt, és mindig mosolyogva szundítottam el.
Azonban még ezután következett egy olyan dolog, amire még kevésbé számítottam. Ma éppen az ágyamon ülve olvastam a kedvenc kötetemet a Nagy Marvel regénysorozatból. Annyira elmerültem a könyvben, hogy alig hallottam meg, ahogy valaki kopog a szoba ajtaján, amit három másik lánnyal osztottam meg.
Felálltam az ágyról, majd komótosan az ajtóhoz léptem, hogy kinyissam. Azonban arra nem számítottam, hogy a vendégem Sebastian Stan.
– Bejöhetek? – mosolygott rám, mire én a meglepődéstől elnémulva bólogattam. Visszaültem az ágyamra, majd ő is mellém telepedett. – Miért ücsörögsz idebent egyedül? Szép idő van odakint.
– A többiek... nem szeretnek engem. Nincs közös témánk se, így nem tudunk miről beszélgetni. Épp ezért maradok a könyveknél, filmeknél, meg soriknál – vontam vállat, és a takarómat piszkálgattam.
– Még a szobatársaiddal se vagy jóban? – kérdezte kedvesen.
– Nem... Utálok itt lenni, de engem sose fogadnak örökbe. Mindig a kicsik találnak otthonra. Én meg még itt fogok dekkolni négy évig...
– És ha nem kéne olyan sokáig itt lenned? – mosolygott.
Felpillantottam rá, reménykedve, mire bólintott.
– De... tényleg? Tuti sok dolgod van forgatásokkal. Én nem férnék bele – motyogtam.
– Azt hiszed én nem gondoltam erre? Megoldanánk, hidd el. Mit mondasz? Hazajössz velem New Yorkba?
– Én... még szép – öleltem meg szorosan, az örömtől könnyes szemmel. – Köszönöm szépen.
– Igazán nincs mit. Pakolj össze, amíg én elintézem a papírokat – puszilta meg a homlokom.
– Még egyszer köszönöm – töröltem meg a szemem mosolyogva.
– Ugyan nem kell. És biztos vagyok benne, hogy imádni fogod New Yorkot.
Time skip mert Sebby egy tipikus cinnamon roll...
– Na? Mit gondolsz? – kérdezte Sebastian, ahogy néhány óra repülés után beléptünk a lakásába.
– Ez elképesztő! – néztem körbe, majd rápillantottam. – Köszönöm. Még egyszer.
– Mondtam már. Semmiség – puszilta meg a fejem búbját. – Majd a vendégszobát átalakítgatjuk. Úgyis ráérek, mert az én jeleneteimet felvettük. Így jó ideig itthon leszek – mosolygott. – És jobban megismerhetlek téged.
– Alig várom – húzódott mosolyra a szám.
YOU ARE READING
Avengers oneshots II. [BEFEJEZETT]
FanficA borító ugyanaz, amit @fragmexnts készített, csak én magam adtam hozzá a római kettest. SHIPPEKET TOVÁBBRA SE ÍROK. VISZONT PARENTAL(valamelyik bosszúálló szülő lesz)ONESHOTOKAT KÉRHETTEK, IRONDAD AND SPIDERSONT IS. Akikről olvashattok/kérhettek:...