T/N = te neved
A legutóbbi bevetésen Bucky normális karja nagyon megsérült. Az orvosi részlegen megvizsgálták, és azt mondtak MR vizsgálat kell. Azonban, Tony nem volt elég előrelátó, így a Bosszúállók központban nincs ilyen. Ezért, amellett, hogy igyekszik beszerezni egyet, időpontot is próbál szerezni, csak oda nem olyan egyszerű.
– T/N? – rázogatta a vállam Bucky az éjszaka közepén.
– Mi az? – ásítottam, és felé fordultam.
– Félek a kórházaktól – motyogta.
– Mi? Ez hogy jött?
– Hát, itt nincs az az izé, amivel engem kéne vizsgálni.
– Jaj, Buck... majd úgy is elkísérlek. Időpont sincs még, így addig fel tudsz rá készülni. Ráadásul Tonynak még egy különleges borítást is csinálnia kell a karodra, mert fémmel nem mehetünk a vizsgáló közelébe. Viszont Tony egy zseni, szóval biztos, hogy meg tudja úgy oldani. Most pedig lehetne, hogy aludjunk?
– Ja, persze... bocsánat, hogy felkeltettelek.
– Semmi baj. Rémálmod volt?
– Nem, csak nem tudtam aludni. De te megnyugtattál – mosolygott és nyomott egy puszit a homlokomra, majd a mellkasára húzott.
– Szeretem hallani a szívverésed – mosolyogtam álmosan.
– Tudom.
Reggel, Buckyval együtt mentünk le reggelizni. Addigra a többiek már nagyban ettek, vagy a kávéjukat itták.
– Reggelt! – intett ásítva Bucky a többieknek.
– Barnes, két jó hírem van neked – szólalt meg Tony. – Van időpont jövő keddre, és a borítás is kész a karodra. Csak tesztelni kéne, hogy tényleg jó-e.
Így azzal telt a délelőttöm, hogy őket felügyelem. Úgy festett, Tony jól megcsinálta Bucky karjára a borítást, mert az a mágneses tér vagy mi, amilyet a vizsgáló is kibocsát, nem okozott kárt a fémkarban.
– T/N, én nagyon félek – mondta remegő hangon Bucky, mikor leültünk a nappaliba.
– Nem kell. Egy előtérig bemehetek veled. Vagy bemehetek, de akkor is egy üvegfal mögött kell állnom az orvossal. De ott leszek veled, és minden oké lesz. Ez a vizsgálat azért kell, hogy minél hamarabb rendbe jöjjön a másik karod.
– Tudom... – szipogott.
– Bucky, minden oké? – kérdezte Wanda, aki akkor jött le az emeletről.
– Persze – legyintett az említett.
Time skip, mert Bucky egyedül próbálja lefesteni a csillagot a karján, de magát keni össze a festékkel...
Eljött Bucky vizsgálatának napja. Szegény nagyon félt, így, amíg Tony elvitt minket, őt nyugtatgattam.
– Itt fogsz várni a parkolóban? – kérdeztem a milliárdost, amikor megérkeztünk.
– Persze, minek menjek el?
– Hát, egy ilyen vizsgálat max. fél óra, és még arra is várni kell, hogy behívjanak, szóval...
– Nem baj, kibírom. Menjetek – legyintett.
Gyorsan bementünk az épületbe és leültünk a vizsgáló ajtajával szembe.
– Figyelj csak, Buck, tudom, hogy félsz, és mivel elég hosszadalmas, próbáld majd valamivel lekötni magad, rendben? Idézz fel aranyos vagy vicces emlékeket, esetleg énekelj magadban a kedvenc dalaidat, vagy valami ilyesmi. Nekem bevált.
– Köszönöm – szorított magához.
Negyed óra múlva behívták Buckyt.
– Bemenjek, vagy maradjak itt? – kérdeztem.
– Maradhatsz. Megleszek.
Azután tíz perccel, hogy Bucky bement, kijött a nővér.
– Minden rendben? – pattantam fel a székről.
– Kisebb probléma adódott. Mr. Barnest nem tudjuk megvizsgálni, mert nem engedi. Akárhányszor bekapcsoljuk a gépet, megmozdul, így kénytelenek vagyunk leállítani, és ő el akar menekülni. Most az orvosra is majdnem rátámadt.
– Kiküldené, hogy beszélhessek vele? – kérdeztem, mire a nővér bólintott és visszament a másik helyiségbe. Néhány pillanat múlva szégyenkezve lépett ki Bucky az ajtón.
– Sajnálom... – motyogta.
– Mi történt?
– A gép hangjáról az agymosó jutott eszembe, és bepánikoltam...
– Jaj, Bucky! – öleltem meg. – Ez nem a HYDRA nem fogják átmosni az agyad. Ráadásul Tony lecsekkolta a kórház dolgozóinak minden adatát. Itt nincsenek hydrások.
– Rendben – törölte meg a szemét és kibontakozott az ölelésemből. – Azt hiszem, visszamegyek.
– Jól van, itt várlak – pusziltam meg a száját.
Fél óra múlva Bucky kijött a vizsgálatról, így indulhattunk ki a parkolóba. Amikor odaértünk a kocsihoz, Tony kissé felháborodva nyitotta ki az ajtót.
– Mi tartott ilyen sokáig?
– Én mondtam, hogy kösd le magad, mert hosszadalmas – vontam vállat.
– Eredmény mikor lesz?
– Azt mondták, három hét – motyogta Bucky.
– Hát, addig akkor várunk. De most már húzzunk haza, mert elegem van ebből a helyből.
– Pedig még nem is voltál bent – dünnyögte Buck, én pedig csak megfogtam a kezét.
YOU ARE READING
Avengers oneshots II. [BEFEJEZETT]
FanfictionA borító ugyanaz, amit @fragmexnts készített, csak én magam adtam hozzá a római kettest. SHIPPEKET TOVÁBBRA SE ÍROK. VISZONT PARENTAL(valamelyik bosszúálló szülő lesz)ONESHOTOKAT KÉRHETTEK, IRONDAD AND SPIDERSONT IS. Akikről olvashattok/kérhettek:...