8.8

118 18 33
                                    

@random11: 20'li yaşlarımın başında bir süreliğine bir güzellik salonunda çalışmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@random11: 20'li yaşlarımın başında bir süreliğine bir güzellik salonunda çalışmıştım. TLC üyeleri buraya gelirdi. Becerileri çok düşük olan acemi bir personeldim. Bir gün Melodi'nin saçını yıkarken yüzüne su sıçramıştı. İrkilmişti ama o, hala tebessüm ediyordu. Gençtim ama bu durum üzerine utanmamam adına bana gülümsediğini hissedebiliyordum. Mutluluk müjdecisi Melodi! Umuyorum bundan sonraki hayatın da mutlu yüzün kadar mutlu olacak.*

@random22: Bugün liderimizi mutlu etme günümüz olsun Luck. O, her şeyi göze alarak basın toplantısı yaptı ve onun canlı bir şekilde yayınlanmasını sağladı. Melodi'mizin yanında olduğumuzu göstermeliyiz🍀💚

@random33: Melodi, yaptığı kitap yayınları, bana her hafta kaybettiğim umudumu hatırlattı. Onun sayesinde hala bir umut olduğunu ve hayatın benimle ilgili güzel planları olduğunu fark ettim.

@random44: "Fazla konuşmaz ama en zeki sohbetleri o yapar. Düşünür biri. Çayı, kitapları ve müziği var. Kendi tarzı var. Gözlerinde çok derin bir şey var. Bu yüzden herkes ona bakıyor. Güzel bir ruhu var. Gücü var ve farklı olmaktan korkmuyor. O bir sanat."

@random55: Melodi'nin bir yayında söylediği cümle sayesinde hayatım değişti. "Ev benim için sımsıkı sarılmış gibi hissettiren bir yer. Zamanın bir an için durduğu, dış dünyanın gürültüsünün engellendiği ve tüm gün gergin bir halde nefes alabileceğiniz bir yer. Kapıdan girdiğiniz andan itibaren güvendesiniz, sıcacıksınız ve ayrı bir seviliyorsunuz." Bu cümleler sayesinde evimin önemi anladım.

@random66: Melodi= Karanlık hayatımdan kurtulmamı sağlayan kişi...

@random77: TXT grubunun lideri Soobin, bugün açtığı yayında Melodi'nin rol modeli oluşundan ve yurtlarına yaptığı ziyaretten bahsetmiş~ 🥺💙✨️**
"Bugünlerde hayatımdaki rol modelim: Melodi sunbaenim, benim için gerçekten... Bana göre  bu dünyadaki en havalı insan, gerçekten. Sadece bir konuşmasını dinlemek bile gerçekten, düşünme derinliğinin ne kadar farklı olduğunu gösteriyor. Aslında, bunu anlatabileceğimi söyledi, bu yüzden bunu anlatabilirim: Yaklaşık 2- 3 ay önceydi sanırım? Melodi sunbaenim'in yurtlarına gittim. Gerçekten merak ettiğim bir şey vardı ve o zamanlar duygusal olarak çok fazla endişeliydin. Bunu nasıl çözeceğimi bilemedim, bu yüzden onunla iletişime geçtim. "Üzgünüm, rahatsız ediyorum ama lütfen benimle bir kez buluşur musun?" yazdım. Çünkü Melodi sunbaenim çıkış yapmadan önce bana, onunla her zaman iletişime geçebileceğimi söylemişti. Ve, "sen de artık bir takımın liderisin, bu yüzden benimle lider lidere görüşmek istersen veya noonana herhangi bir sorun olursa, beni istediğin bir zamanda arayabilirsin." demişti. Bunu söylediği aklıma geldi ve bu sefer ilk kez çekinmeden onunla iletişime geçmeye çalıştım. Yurtlarına gittim, birlikte sohbet ettik. O gerçekten çok havalı ve çok sıcak bir insan, sadece onun yanında olmanın bile size güven verdiğini hissettiren biri. Ona her zaman saygı duydum. Onunla konuşmam, onun çok havalı olduğunu ve ondan çok şey öğrenmem, onun gibi olmak istediğimi düşünmeme neden oldu.  Ona çok saygı duyuyorum. Çıkışımızdan önce bizim için yaptıklarına her zaman minnettar olacığım."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin