0.9

783 53 0
                                    

İçeriden "gel" komutunu duyunca kapıyı açıp grup arkadaşlarımın sırayla içeri girmesini bekledim. Bende içeri girip kapıyı kapattım. Dördümüzde saygıyla eğilip selam verdikten sonra ellerimizi arkamızda birleştirip Başkan'ın konuşmasını bekledik. O sırada içeri Namjoon oppa girdi. O da bizim yaptıklarımızı yaptıktan sonra Başkan'ın yanındaki sandalyeye oturdu. Bana olan gülümsemesine karşılık olarak birleştirip kalp yaptığım işaret ve baş parmağımı hafifçe kaldırdım. Bu hareketime karşılık kocaman gülümsedi.

"Buraya ne için geldiğinizi biliyor musunuz?"

"Evet, efendim. Yakın zamanda çıkaracağımız mini albüm hakkında konuşmak için buradayız."

"Melodi?"

"Efendim, Başkan'ım?"

"Buraya onun için gelmediniz. Namjoon-ah sen söylemek ister misin?"

Namjoon oppa ayağa kalkıp heyecanlı bir şekilde bağırdı. "Çocuklar, albüm yayınlandıktan bir hafta sonra Asya turuna çıkıyorsunuz."

Duyduklarına inanamadıkları için birkaç saniye oldukları yerde durdular. Koltukta oturan üçlü, yere çöküp etrafına şaşkınca bakan liderlerini kucaklarına alıp birkaç defa hafifçe yukarı attı. Hepsi bir şeyler söylüyor ama birbirlerini heyecandan uğuldayan kulaklarından dolayı duyamıyordu. Melodi, arkadaşları tarafından serbest bırakılınca derin bir nefes aldı. Ortalarına Melodi olacak şekilde çember oluşturup sarıldılar. 3 yıl boyunca uğruna çalıştıkları hayali gerçekleştireceklerdi. Hiçbir zaman BTS'in ön grubu olmaktan şikayet etmemişlerdi ama her idol grubunun istediği gibi onlarda kendi konserlerini vermek istiyorlardı. Bang PD-nim onların başından beri hazır olduğunu elbette biliyordu. Onları diğer bilindik şirketlerin çıkarttığı yeni şımarık gruplardan biri olmaması için onlara ciddi anlamda zorluk çıkartmıştı. Herkes onun sadece BTS'e değer verdiğini düşünüyordu. Böyle düşünenleri asla suçlayamazdı çünkü dışarıdan böyle gözüküyordu. Bu yaptığı onlara eziyet etmek için değil piyasaya örnek olmaları içindi ve nereye kadar dayanacaklarını merak ediyordu. Ama onlar şu zamana kadar hiç şikayet edip, zorluk çıkartmamışlardı ki uzun bir sürede çıkartmayacaklarını biliyordu. Bu yüzden onlara tur düzenlemek istemişti. İki gün sonra satışa çıkacak biletlerin anında tükeneceğini biliyordu. Fakat tahmin edemediği bir şey vardı; Jamsil Stadyumu'nda düzenlenecek olan konserin yoğun talepten dolayı izleyici kapasitesinin artırılacağıydı. Hatta şu zamana kadar stadyumda düzenlenen en kalabalık konser olacaktı. Geçen sene Bangtan'ın 90.000 kişi ile kırdığı rekoru eklenen 5.000 kişi ile geçeceklerdi.

319-271018

319-271018

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin