5.9

263 36 8
                                    

4 Nisan
Melodi, ona doğru koşan Soobin'i görünce olduğu yerde kaldı ve kollarını açtı. Soobin, kollarının arasında girdiğinde ise sımsıkı sardı onu. "Hoş geldiniz."

"Hoş bulduk noona. Seni çok özlemişim."

Genç kız, duyduklarıyla kollarını daha da sıkılaştırdı. "Bende çok özlemişim minik liderim." Birbirlerinden ayrıldıklarından Melodi, Soobin'in koluna girdi ve toplantı odasının olduğu kata gitmek için asansöre bindiler. "Ne zaman geldiniz?"

"Dün sabah geldik. Menajer hyung, dinlenmemiz için bize izin verdi. O yüzden şirkete gelmedik." Melodi, kafasını anladığını belirtmek için aşağı yukarı, hafifçe salladığında Soobin'in bakışları onun yüzündeydi. "Noona, ben nasıl söylenir bilmiyorum ama söylemekte istiyorum. Başın sağ olsun."

Melodi, usulca gülümsedi. Soobin ve TXT grubunun diğer üyeleri, ona uzunca bir taziye mesajı göndermişlerdi. Mesajları Güney Kore'ye geldiğinde gördüğü için kısa bir teşekkür mesajı ile onlara yanıt vermişti ancak oldukça müteşekkirdi. "Sağ ol Soobin-ah." Asansörün kapısı açılınca adımlarını toplantı salonuna doğru yönlendirdiler. Soobin, neşeli bir şekilde toplantı salonuna girerken Melodi, olabildiğince somurtuyordu. Ancak TXT üyelerini görünce gülümsemiş ve her birine sıkıca kucaklaşma hediye etmişti. Onun için ayrılan ofis koltuğuna oturduğunda gülümsemesi yüzünden silinmişti. Bang PD-nim, ona bakarken de yüz ifadesi aynıydı.

"Üç grupta turneden daha yeni dönmüş olabileceğinden kısa sürede güzel sahneler oluşturabileceğimizi düşündük. Departmanlarla toplantı yaptığımızda oy birliği ile aile konseri yapmaya karar verdik. Yani Mayıs ayında sürpriz bir aile konserimiz olacak."

Huening Kai, heyecanla "SM'in yaptığı gibi bir aile konserimiz mi olacak yani?" sorduğunda Bang PD-nim gür kahkahasıyla cevap verdi. Çocuklar heyecanla fikirlerini sesli bir şekilde dile getirirken Melodi, sessizce duruyordu. Bu durum Bang PD-nim'in dikkatini çektiğinde genç kızın adını seslendi.

"Evet, efendim?"

"Bu sürprizimizin hakkında sen ne düşünüyorsun Melodi-ah?"

Melodi, ilgisiz sesiyle "Güzel olacağına eminim" diyerek öylesine bir cevap verdi.

Bang PD-nim de bunun üzerinde fazlaca durmayarak konserde olması planlanan sahneleri anlatmaya başladı. "Hepinizin grup olarak sergileyeceği 4 şarkı hakkınız ve vokal, rap, dans olarak oluşturduğunuz toplu bir sahneniz olacak. Böylece 2 saatlik bir konser programı oluşturduk ancak işbirliği yapmak isterseniz ya da bir sahne oluşturup bize sunarsanız bu vakti uzatabiliriz."

"İstediğimiz herkesle işbirliği yapabilir miyiz gerçekten?"

Bang PD-nim gururla olumlu cevap verdi. "İşbirliği yapmak istediğiniz kişiyi ikna ettikten sonra bizce bir problem yok Beomgyu."

Beomgyu, mutlulukla yanında oturan Melodi'ye döndü. "Noona, çıkış şarkımızın koreografisini sen hazırlamıştın ve hayranlarımızın en beğendiği dansımız o. Bir şarkı seçsek bizim için koreografi hazırlayabilir misin?"

Genç kız, hiç düşünmeden bu teklifi kabul etti. İlk olarak onlar ile çalışmayı seviyordu. İkinci olarak da onlar için bir şey yapmayı ve onları mutlu etmeyi seviyordu. "Hızlı bir şekilde şarkıyı seçip bana bildirirseniz bir şeyler ayarlayabilirim."

Onlar hemen kendi aralarında şarkıya karar vermeye çalışırken Bang PD-nim odağını tekrardan Melodi'ye çevirdi. "Dans grubunda Hoseok'la birlikte çalışacaksın. Şimdiden davranışlarını dikkat edersen çok sevinirim Mel-ah. Ayrıca senin işbirliği hakkını bizler doldurduk."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin