Bilgisayar monitörünün hemen üstünde duran Webcam'e doğru kocaman gülümsedim. "Sizinle daha fazla konuşmayı çok isterdim ama artık gitmeliyim." Anneannem bana öpücük atınca bende ona öpücük attım.
Dedemle aynı anda beni sevdiklerini söyleyip el salladılar.
"Bende sizi seviyorum." İsteksiz bir şekilde görüntülü konuşmayı kapatıp stüdyomdan çıktım. Başkan'ın emri üzerine 9 gündür yakında çıkış yapması planlanan çaylak grubunu çalıştırıyordum. Beşi de stajyerlik zamanlarında sahnede arka dansçımız olduğu için benim çalışma disiplinimi oldukça iyi biliyor, onları azarlamama bozulmuyorlardı. Bu yüzden onlara minnettardım. Pratik odasının kapısını açtığımda önceki günlerin aksine asık suratlarıyla beni selamladılar. Yere oturup onlarında oturması için işaret ettim. "Bana neler olduğunu kim anlatmak ister?" Hiçbiri sesini çıkartmayınca minik liderime döndüm. Ona baktığımı görünce sırtını dikleştirdi.
"Grupta ki en kilolu kişi ben olduğum için şirket sıkı bir diyete başlattı. Vokal dersimden sonra çalışmak için buraya gelmiştim. Çocuklarda eğitimden geldiklerinde beni baygın görünce menajerimizle konuşup diyeti yumuşatmasını istemişler ama o reddetmiş. Bana bir şey olacağından korkuyorlar."
"Mark beni ilk kez baygın gördüğünde ona şaka yaptığımı sanmıştı ve kalkmam için karnımı tekmeledikten sonra kalkmadığımı fark ettiğinde korkup Kaey'i çağırmak için koşarken merdivenlerden yuvarlanıp bayılmıştı." Anlattıklarıma biraz olsun güldüklerinde içim rahatlamıştı. "Sadece su içtiğinden dolayı vücudun yorgun düşüyor bu yüzden biraz enerji toplamak için o aşık olduğun ekmeklerinden kendini kötü hissettiğinde bir iki yudum yiyebilirsin."
"Hangi diyeti yaptığımı nereden anladın noona?"
"Başından beri grupta en ağır diyetleri yapan tek üyeyim." Bu yüzden daha diyetinin ilk gününde bayılmasından hangi diyeti yaptığını anlamıştım. "Gözlerinizi liderinizden hiç ayırmamalısınız çünkü daha çok bayılacak. Böyle somurtmak yerine ona destek olmalısınız." Ayağa kalktım. "Ben kafeteryadan ekmek alıp geliyorum. Geldiğimde suratlarınızda hala o aptal ifade olursa pratiği uzatır siz yorgunluktan ölene kadar sizi çalıştırırım." Hepsi bir anda ayağa kalktığında bağırdım. "Duydunuz mu?"
300-6719
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Teen FictionGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...