2.0

544 40 4
                                    

Dans eğitmenimiz biraz dinlenmemizi söyleyince sırtımı duvara dayayıp oturdum. Duvarda asılı olan saatte baktım. "8 saat olmuş." Mark gelip kafasını dizime koyup gözlerini kapattı. "Başın mı ağrıyor?" Kafasını sallayınca alnını hafifçe ovalamaya başladım. "Ağrın artarsa bana söyle, seni eve göndereyim."

Gözlerini açmadan konuştu. "Mel, biraz dinlenirsem geçer." Dişlerini göstererek kocaman gülümsedi.

Alnını ovalamaya devam ederken diğer dizime kafasını koyan ablama baktım. "Unnie, sen en iyisini yapana kadar sana yardım edeceğim. Canını sıkma tamam mı?" Ağrılarının olduğunu belli eden bir ses çıkarttıktan sonra gözlerini kapattı. Diğer elimle de sırayla kollarını ovalamaya başladım. Omzuma yaslanıp dinlenen abimin kafasının üzerine koydum kafamı. "Sadece 2 gün kaldı. Ondan sonra sizin dinlenmeniz için bir şeyler ayarlayacağım."

Bang Pd-nim, hayranların teori üretmesini sevdiği için bizden bir hikaye oluşturmamızı istemişti. Bizde bir şeyler hazırlamış ona sunmuştuk. Fikrimizi çok beğenmiş, yılbaşı programı için hazırladığımız performansın sonuna çıkaracağımız albümün temasını anlatan kısa bir performans daha eklemişti. Sahnemizin süresi 9 dakikadan 16 dakikaya uzamış ve önceden yaptığımız hazırlıkları da etkilemişti. Son eklenen kısımdan daha yeni haberimiz olduğu için en iyisini yapabilmek için uzun bir süredir çalışıyorduk. Dans eğitmenimiz pratik odasına geri gelince Kaey, omzumdan kafasını kaldırıp hemen ayağa kalktı daha sonra Haneul'u da kaldırdı. Bende Mark'ın alnından elimi çektim. "Çalışmamız gerekiyor."

İki buçuk saat daha çalıştıktan sonra eğitmenleri evine gitmişti. Melodi, Mark'ın ağrıları artınca Kaey'le birlikte onu eve göndermiş ablasıyla çalışmalarına devam etmişlerdi. Haneul, uykusu gelince eve gidip vakit kaybetmek yerine pratik odasındaki siyah koltuğa yatmış uyumuştu. Melodi ise ablasını rahatsız etmemek için BTS'in boş olan pratik odasına gitti. Performansın sonuna eklenen kısımda kısa bir bale performansı vardı. Hayranlar, onun daha önce bale yaptığını biliyordu fakat henüz izlememişlerdi. Mel'i tedirgin edende buydu. Bale yaparken grup arkadaşları dışında kimse onu izlememişti. Bu yüzden izleyicilerin ve hayranların beğenmemesinden korkuyordu. Bir buçuk saat kadar çalıştıktan sonra bir iki dakika dinlenmek için yere uzandı. Ama gözleri dayanamayıp kapandı. Yarım saat sonra saat 6.00 olacak ve BTS çalışmak için pratik odasına gelecekti. Jungkook, Melodi'yi uyandırmaya kıyamadığı için onu kucağına alıp kendi stüdyosundaki koltuğa yatıracaktı.

332-3319

332-3319

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Melodi-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Melodi-

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin