15 Mayıs
Melodi, Savcı Beyin elini sıktıktan sonra boş olan tekli koltuğa oturdu. "Sabaha karşı mesaj atıp sizi rahatsız ettiğim için kusura bakmayın."
Savcı, dudak ucuyla gülümseyerek sorun olmadığını söyledi. Ki gerçekten değildi.
"Benim çok acil bir şekilde Amerika'ya gitmem gerekiyor. Avukat hanım, duruşmanın haftaya olacağını söyleyince ifademi bugün vermem iyi olur diye düşündüm."
"Çok iyi düşünmüşsünüz Melodi-ssi. Daha önce böyle bir istekle karşılaşmadığım için bir meslektaşımdan yardım aldım ve bana video çekebileceğimizi söyledi. Eğer sizin içinde uygunsa şimdi, hemen videoyu çekebiliriz."
Melodi, başını salladı usulca. "Elbette uygun."
"O zaman ben hemen sekreterime haber vereyim. Gerekli kişileri yanımıza çağırsın."
Melodi, sessizce Savcı Beyin telefonla konuşmasını dinledi. Telefon konuşması sonlandığında "Kimlerin geleceğini öğrenebilir miyim?"
Savcı, sağ eliyle alnına vurdu. "Çok özür dilerim, en başta söylemeliydim. İfadenizin geçerli olması için bir polis memurunun bize eşlik etmesi gerekiyor. Endişelenmenize hiç gerek yok çünkü sadece yanımızda duracak." Genç kızın başını sallamasını izlerken dayanamayıp "Bunu sürekli yapıyorsunuz sanırım?" dedi. Melodi, şaşırarak "Neyi?" diye sordu. Ne yapıyordu ki?
Savcı, Melodi'nin başını sallamasını taklit etti. "Bunu."
Genç kızın utançla yanakları al al olurken gözleri Savcı Beyin gözleriyle buluştu. "Mesleki deformasyon diyebiliriz sanırım. Eğlence sektöründe olduğumuzu söyleseler de bir nevi hizmet sektöründe çalışıyor sayılırız. Stajyerlik yıllarımızda bize söylenen her şeye başımızı sallamamız öğretiliyor. Hayranlarımız bizlere bir şey anlatırken bu şekilde tepki veriyoruz. Şirkette bir şey söylendiğinde konuşma hakkımız kısıtlı olduğu için yine bunu yapıyoruz."
Savcı, ne diyeceğini bilemez bir şekilde Melodi'ye bakarken odasının kapısı çalındı. "Gir" komutu verdiğinde içeri giren polis memuruna durumu anlattı ve onun kamerayı kurmasına yardımcı oldu. Kısa sürede her şeyi hallettiklerinde Melodi'ye "İstediğiniz zaman başlayabilirsiniz." dedi.
Melodi, derin bir nefes alıp verdikten sonra kameranın merceğine doğru baktı. "Merhaba, benim adım Melodi Yıldız. 22 yaşındayım. Acilen Amerika'ya gitmek zorunda kaldığım için arkadaşımın hakkını Savcı Bey'in çektiği bu video ile koruyacağım. Ben Y.E. ile yaklaşık bir buçuk yıl önce tanıştım. Benzer şeyler yaşadığımızdan çok kısa bir sürede birbirimizi benimsedik ve yakın arkadaşlar olduk.
Birlikte olduğumuzda ikimizde toplumsal rollerimizi kenara bırakıp kendimiz gibi davrandığımız için ona bir lakap takmıştım. Bu yüzden ilerleyen dakikalarda ona bu isimle hitap edeceğim. Cheonho, onu tanımaya başladığım ilk günlerde bana geçmişinden bahsetmişti. Bu karanlık geçmiş 8 yaşında başlamış. Anlattığına göre 7 yaşındayken annesi, üvey babası ile evleniyor. O yıl herkesin kıskandığı bir aile olurken ertesi yıl üvey babası tarafından sözlü tacizlere maruz kalmış. Yaşı büyüdükçe bu tacizlerin boyutu artmış ve Chenho, defalarca annesine bu olayı söylediğini ancak onun inanmadığını söylemişti bana. Şu anda da o canavarın suçsuz olduğunu kanıtlamaya çalıştığını göz önünde bulundurursak annesi hâlâ inanmıyor. O kadının inanmasını sağlayacak hem de size kanıt olarak sunulmasını istediğim belgeleri, fotoğrafları ve Cheonho'nun günlüklerini avukatımız, Savcı Bey'e teslim etti. Ayrıca benimde şahit olduğum bir takip olayı var. Öğrenciler ile konuşursanız onların bu takip olayını fark ettiklerini öğrenebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Teen FictionGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...