27 Şubat
Avustralya'da öğle saatleri TXT konseri
"Çocuklar şu iki koltuk sizin için."
"Teşekkürler Eddy Oppa."
"Ben dışarıdayım. Bir şey olursa mesaj attığınız an yanınızda olurum."
Kaey gülümsedi. "Sağ ol Hyung."
Kaey ve Melodi onlara gösterilen yan yana iki koltuğa oturdular.
"Aşırı heyecanlıyım."
"Resmen elimizde büyüdüler Mel. İnanabiliyor musun?"
İki yana salladı kafasını. Resmen yetiştirdiği çocukların konserine gelmişlerdi. Konser salonu karardığında geleceklerini anladıkları için herkes gibi ayağa kalktılar. "Geliyorlar" diye fısıldadı Mel. Platformun yukarı çıkmasıyla çocukları gördü.
Hayranlar gibi bağırdı ikisi de.
"Çok güzel görünüyorlar."
"Yüzlerine baksana Mel, sanki yıllardır idol gibiler."
Birinci şarkı, ikinci şarkı derken konserin bitmesine bir şarkı kalmıştı. Zaman su gibi akıp geçmiş ikisi de hiçbir şey anlamamışlardı ama o kadar çok eğlenmişlerdi ki. Konserleri öncesi onlara mutluluk aşılanmış gibilerdi. Böylece harcadıkları enerjiyi geri kazanıp akşam kendi konserlerinde de iyi iş çıkaracaklardı.
Çocuklar son şarkıdan önce hayranlarıyla sohbet ederken menajerleri Soobin'e Kaey'in ve Melodi'nin geldiğini söyledi. Soobin sırayla grup arkadaşlarının kulaklarına fısıldayarak haber verdi.
Huening Kai duyduklarını hemen mikrofonuna doğru dile getirdi. "Sunbaeler, bizi izlemek için gelmiş çocuklar. İnanabiliyor musunuz?"
Mel, onun bu hallerine sadece güldü. Onlara o kadar alışmıştı ki Huening Kai'nin böyle diyeceğini önceden tahmin etmişti. Yanlarına gelen çalışandan mikronları aldı ve birini Kaey'e verdi.
Kaey mikrofonu alır almaz dudaklarına doğru götürdü. "Neden inanmayasınlar Kai-ah?"
Yeonjun "evet neden inanmayalım" diye sıkıştırdı kardeşini.
Huening Kai çaresizce ablasına seslendi. "Melodi Noona neden inanmasınlar?"
Salondaki herkes güldü. "Çocuğumu sıkıştırmasanıza. Yoğun olduğumuz için gelmeyeceğimizi düşünmüş olabilir misin Kai-ah?"
"Evet, evet. Tam da öyle düşündüm."
Biraz daha sohbet ettikten sonra son şarkıyı da söylediler ve hayranlarıyla vedalaştılar.
Kaey ve Melodi çalışanların yardımıyla kulise gittiler. Kulise girdikleri anda gürültü sustu.
"Konseri beğendin mi Oppa?"
"Bilemedim ki Mel. Sanki daha iyi olabilirdi."
"Yaa öyle mi? Neresi daha iyi olabilirdi?"
"Sanki" deyip durdu ve çocuklara baktı Kaey. "sahne biraz küçüktü."
Rahat bir nefes alan çocuklar hemen birleşip aile kucaklaşması yaptılar.
Beomgyu, Taehyun ve Yeonjun, Kaey'i kenara çekip heyecanlı heyecanla konser anılarını anlatmaya başladılar.
Soobin sakince kenarda onları izleyen ablasının yanına gitti. "Noona?"
"Efendim Minik Liderim."
"Birazcık zayıflamış mısın?"
Melodi "Üzerimdekiler çok bol. İçlerinde kaybolduğum için öyle gelmişti sana." Diyerek Soobin'in düşüncesini değiştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Teen FictionGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...