4 Ağustos
Masanın üzerinde bir titreşim hissettiğinde telefonunu ellerinin arasına aldı ve dirseklerini masanın üzerine dayadı. Mesajın Jungkook'tan geldiğini görünce dudaklarına bir gülümseme yerleşiverdi."Telefonum için senin bir resmini istiyorum." Sonra bir mesaj daha geldi. "Lütfen."
Genç kız, fotoğraf çekilmek için ön kamerayı açarken genç adam, okunmuş olarak gözüken mesajına bakıyordu. Birkaç saniye sonra Melodi'nin cevap vereceğine dair umudunu yitirip telefonunu cebine koymuştu ki telefonu titredi. Elini hızlıca cebinden çıkartıp telefonun ekranına baktığında yanaklarının ısındığını hissetti. Genç kızın mesajı okuduktan sonra hemen fotoğraf çektiği, kabarık saçlarından ve şaşkın gülümsemesinden belli oluyordu.
İçini çekti ve başparmağını genç kızın yanağında gezdirdi. Tam da bu sırada ensesine bir şaplak yemişti. Canının acısıyla arkasına döndüğünde kendisine gülen Yoongi'ye "Hyung, ne yapıyorsun?" diye bağırdı.
Cebinden ellerini çıkartmadan omzunu silkti. "Liseliler gibi aptalca gülümseyip sevgilisine mesaj atan kardeşimle dalga geçiyorum."
"Liseliler gibi..." Tanıdık gelen bu cümleyi birkaç kez tekrarladı. Sonunda nereden tanıdık geldiğini hatırlayınca "Henry'de hep söylüyor biliyor musun? Ama ne söylemek istediğinizi anlayamıyorum. Aşık olmak için liseli olmak gerekmiyor değil mi?" dedi.
"Aşık olmak..." Bedenini koltuğa atarken "Aşık mı oldun?" diye sordu kardeşine.
"Oldum, tabii. Melodi'ye deli gibi aşık oldum." Ellerini saçlarından geçirirken gülümsemeden edemiyordu. "Bana, beni sevdiğini söylediğinde aklımı kaçıracakmışım gibi ya da sanki rüya görüyormuşum ve biraz sonra uyanacakmışım gibi hissettim. Bu çok garip bir his hyung. Bazen kalbim o kadar hızlı atıyor ki patlayacak diye korkuyorum."
Yoongi, küçük kardeşinin bu haline gülerken aklına Melodi'sinin stüdyosuna gelip saatlerce Jungkook'u anlattığı zamanlar geldi. Gülmesi yavaşça solarken "Hiçbir zaman sevgili olacağınıza ihtimal vermiyordum biliyor musun? Bu yüzden seni anlatıp saatlerce imkânsızlığınıza ağlarken ona bir kez bile olsun umut veremedim. Bir şekilde onu gördüğün ve hislerini fark ettiğin için mutluyum." dedi.
Jungkook'un da gülümsemesi soldu duyduklarıyla. "Çok mu ağladı hyung?" Yoongi'nin başını sallamasıyla "Nasıl bu kadar aptal olabildim? Gerçekten bilmiyorum. İçten içe onu ilk gördüğüm andan beri bir şeyler hissettiğimin farkındaydım ama o ortadan kaybolana kadar bunu kendime itiraf etmekten hep korkuyordum." deyiverdi. "Çıkış yapacağımız zaman Jimin hyungun sevgilisinden ayrılmak zorunda kalması, Jin hyungun hoşlandığı kıza itiraf edememesi, Namjoon hyungun yorucu bir ilişki yaşaması... Bana hiç iyi örnekler sunmadınız. Sanırım bu yüzden Melodi'ye ona hoşlandığımı söylediğimde beni reddetmesinden korktum. Ah! Tabii ki bir de gizli ilişkimizin ortaya çıkmasından da korkuyordum. BTS, hiçbir zaman ilişki skandalına karışmamıştı ve bunu başlatan yaramaz maknae olmaktan da çekindim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Teen FictionGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...