0.0-2

1.5K 93 3
                                    

Elime tutuşturulan çalan telefonumu açtım. "Efendim?"

"Mel sana bir şey söylemem gerekiyor."

"Söyle o zaman Mark." Etrafa bakarak uzun koridorda yürümeye başladım.

"Aslında biraz önce canlı yayındaydınız ve şu..."

"Hayır, Namjoon oppa canlı yayında olmadığımızı söyledi."

"Sanırım senin rahatlaman için öyle bir şey dedi. Sana sarıldığı için ortalık karıştı."

"Mark, canlı yayından haberim olduğunu kimseye söyleme tamam mı? Namjoon oppadan öğrenmiş gibi davranacağım. İtiraz etme bile. Senden öğrendiğimi duyarsa üzülür. Zaten ortalığı karıştırdığı için üzülmüştür. Anladın değil mi?"

"Mel, ama..."

Sözünü kesip 'kapatmam gerektiğini' söyleyip kulisin kapısını çaldım. İçeriden 'gel' komutunu duymadan kulise girdim. Bu her zaman yaptığım bir şey olduğu için şirketteki herkes alışmıştı. Koltuğa yatıp tavana bakarak konuştum.

"Daha iyisin değil mi? Gerçi iyi görünüyorsun."

"Bana bakmadın bile."

"Hissederim ben. Hadi artık şirkete dönelim. Çalışmam gerekiyor." Ayağa kalktım. "İddiaya girelim mi?"

"Arabaya en son binen bizimkilere yemek ısmarlasın."

Onaylayıp koşmak için pozisyona geçtim. Menajer '3' deyince koşmaya başladık. "Bu sefer ben yeneceğim. 15 kişiye yemek ısmarlamak gerçekten çok masraflı oluyor. Her seferinde üzülüyorsunuz diye beni yenmenize izin veriyorum. Sizin yüzünüzden cüzdanımda para kalmadı."

Söylediklerime gülerken koşmaya başladı.

Onun yavaşladığını gördüğümde hızlandım ve kapısı açık olan arabaya atlayarak bindim. Golden Maknae olmasam da fena sayılmazdım. Menajerimizde binince geniş koltuğa yayıldım. Gece rahatça çalışabilmek için uyumam gerekiyordu. Fakat bir türlü uyuyamadığım için telefonumu yüzümün hizasına getirip sosyal medyaya adımı yazıp hakkımda yazılanları okumaya başladım.

+232,-1 Benim oppama mı sarıldı o? ?_?

+477,-32 Her hareketi yapmacık. Endişelenmiş gibi görünmek için elinden geleni yapıyor.

+135047,-574 Geçen seferde böyle olmuştu derken? o.O o.O

+829,-267 Dünya'da ki en mükemmel insanın omzuna nasıl vurabiliyorsun öyle? Bunu yapabilecek kadar yakın ve samimi olduğunuzu düşünmüyorum. Ona dokunmak için elinden gelen her şeyi yapıyorsun. Senden ve grubundan nefret ediyorum. Çıkış yaptığınızdan beri çocukların peşinden ayrılmıyorsunuz.

+99,-2 Primci sürtük >:(

Harika. Benden nefret etmekle kalmıyor grubumdan da nefret ediyorlardı artık. Bunların çoğu yeterli olmadığım için başıma geliyordu. İçimden defalarca tekrarladım. 'Kendine gelmen gerekiyor. Daha fazla çalışmalısın.' Araba durunca hızlı bir şekilde inip koşarak merdivenlerden inmeye başladım. Mark beni görünce peşimden gelmeye başladı. "Gidip işlerine bakar mısın?"

"Mel, yapma."

"Bang PDnim' e söyle bu gece şirketteyim. Mark, git ve söyle. Hemen!" Dans stüdyolarının en küçüğüne girip çalışanlardan aldığım anahtarla kapıyı kilitledim. Odada bıraktığım çantamdan tayt ve tişörtü alarak üzerimi değiştirdim. Telefonumu kapattıktan sonra çantamın üzerine fırlattım. Stüdyoda olan bilgisayardan sürekli çalışırken dinlediğim şarkılardan oluşan şarkı listesini açıp birkaç saniye bekledikten sonra dans hareketlerini yapmaya başladım. Bir yandan kendime bağırıyordum. "Çalışmalısın. Herkes seni beğenene kadar çalışmalısın. Grubunun dağıtılmasını istemiyorsan çalışmalısın."

411-10618

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

411-10618

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin