4.4

513 37 29
                                    

29 Şubat

Güney Kore

Saat: 04.18

Çin'den Güney Kore'ye dönmek için üç saat uçak yolcuğu ardından Edd, Melodi ve tur boyunca onlarla birlikte olacak olan şirketin doktoru havalimanına en yakın hastanenin aciline gitmek için arabaya binmişlerdi.

"Melodi, hastaneye vardığımız zaman biz inip sana özel oda ayarlamaları için konuşacağız sen de bu sırada arabadan asla çıkma tamam mı?"

Doktora döndü. "Sizin muayenenize gitsek olmaz mı?" diye fısıldadı.

"Melodi-ssi muayenemin uzak olduğunu biliyorsun. Seni daha fazla bekletip kötüleşmeni istemiyorum."

Melodi parmaklarını hızlı hızlı telefonunun klavyesinde gezdirip ekranı doktora gösterdi. "Bilmediğim bir hastanede olmaktan korkuyorum. Fotoğrafım çekilebilir. Hakkımda neler yazdıklarını biliyorsunuz."

Doktor onun bu haline dayanamadı. "Tamam, Melodi-ssi. Tamam, gidelim ama lütfen oraya gidene kadar uyuyun."

"Uyumak istemiyorum" yazısını okuduğunda kaşlarını çattı. "O zaman arabadan iniyoruz ve bu hastaneye gidiyoruz" dedi.

Melodi küçük çocuklar gibi hemen ellerini salladı. Uyumayı kabul ettiği gözlerinden okunuyordu. Kafasını koltuğa dayayıp hemen gözlerini kapattı.

Doktorda önüne dönüp Edd'e muayenesine gidebileceklerini söyledi.

Uzun bir süre sonra Melodi omzuna değen parmaklar sayesinde uyandı.

"Mel, geldik."

Kafasını sallayıp arabadan indi. Sabahın soğuğu bütün vücudunu sarmalayınca üşümesini engellemek için montuna iyice sarıldı. Doktorun açtığı kapıdan içeri girdiğinde kendini güvende hissetti. Etrafta onlardan başka kimse yoktu. Korkacak bir şey yoktu. Doktorun odasına girdiğinde gözüne çarpan ilk şey saat oldu. 6.12'yi gösteriyordu saat. Yaklaşık iki saat uyumuştu ama kendini hiç dinlenmiş hissetmiyordu. Doktorun işaretiyle sedyeye oturdu ve rutin işlemlerin yapılmasına izin verdi.

"Bademciklerin düşündüğümden daha hızlı şişmiş Melodi-ssi. Kan testlerinin sonuçları çıkmadan sana bir ilaç veremem fakat boğazını rahatlatmak için papatya çayı içebilirsin. Hem boğaz ağrın hafifler hem de biraz rahatlarsın."

Kafasını salladı Melodi.

"Edd-ssi bugünkü planınızı öğrenebilir miyim?"

Edd, cebinden çıkarttığı defteri açıp not aldığı son sayfada gözlerini gezdirdi. "Günün büyük bir çoğunluğunu şirkette geçirmemiz gerekiyor. Melodi'nin birçok görüşmesi var."

"Mesela?"

"İlk görüşmesi şirketin psikoloğuyla. Diğerlerinin hepsi şirket toplantısı."

Doktor Melodi'nin telefonunu istediğinde Melodi hiç düşünmeden verdi. Doktoru ona zarar verecek bir şey yapmazdı çünkü.

"Melodi-ssi telefonuna bir uygulama indirdim. Notlar kısmına yazdığın gibi söylemek istediklerini yazacaksın ve o da senin için yazdıklarını sözlü hale getirecek. Bugün kesinlikle konuşmanı istemiyorum. O senin sesin olacak zaten. Anlaştık mı?"

Melodi uygulamayı açıp "anlaştık" yazdı ve bugün sesi olacak kadının sesini ilk kez duymuş oldu.

Doktor memnuniyetle gülümsedi. "Test sonuçların çıktığında şirkete geleceğim. Şimdilik her zaman kullandığın boğaz pastilini kullanabilirsin. Ve ılık bitki çaylarını unutma."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin