Sahne arkasına geldiğimizde üçünü de önüme alıp beni duymaları için bağırdım. "Fighting." Adımızın anons edilmesi ile sahneye çıktık. Selamımızı verdikten sonra herkes yerlerine geçti. Bizim görevimiz insanları eğlendirmek ve gülümsetmek olduğundan çok nadir suratımızı asardık. İçimizde fırtınalar kopsa da gülümsemeliydik. Bu yüzden albümümüzdeki bütün şarkılar derin anlam taşısa da hepsini enerji veren melodiler ile harmanlamıştık. Şu anda tanıtımını yapacağımız şarkıyı hayranlarımız ilk defa canlı dinleyeceklerdi. Biz karma bir grup olduğumuz için genellikle kız ve erkek gruplarının kullandığı hareketleri kendimize uyarlardık. Ama bu şarkının koreografisi erkek grupların yaptığı gibi çok keskin ve hızlı hareketlerden oluşuyordu. Koreografiyi öğrenirken ne kadar eğlendiysek bir o kadarda yorulmuştuk. Asla 16 saatten az pratikler yapmamış en iyisini yapana kadar çalışmıştık. Albümü yayınlayalı sadece bir gün olmasına rağmen hayranlarımız şarkıyı ezberlemiş söylüyorlardı.
Dance break kısmı geldiğinde öne çıktım. Kulaklıklarımdan birini çıkartıp hayranların seslerini dinleyerek en güzelini yapabilmek için saatlerce uğraştığım hareketleri yaptım. Bu sırada hayranlarımız fanchant yapıyorlardı. Gözyaşlarımın akmaması için gülümseyerek dansı bitirdim. Haneul, şarkının son kısmını söylerken yüksek notaya çıkmak için hazırlandım. O söylemeye devam ederken ben arkadan ona yüksek notadan eşlik ettim. Şarkı bittiğinde hızlıca görevlileri takip edip sahne arkasına geçtik. "Bu çılgınlık, şarkıyı bir günde ezberlemişler." Kulise girdiğimizde hızlıca sandalyelere makyajlarımızın ve saçlarımızın düzeltilmesi için oturduk.
Bir süredir geç saatlere kadar uzun pratikler yaptıkları için boş oldukları anda iki saniyede uyuyorlardı. Yorulduklarını elbette biliyorlardı fakat bu kadar yorulduklarını tatlı heyecanlarından dolayı fark etmemişlerdi. Ta ki biraz şimdi okuyacağınız olaya kadar. Üç gün önce Mark tuvalette çişini yaparken uyuya kalmıştı. İlk başta herkes gülmüştü. Daha sonra durumun ciddiyetini anlayan Melodi bir şeyler yapması gerektiğini düşündüğü için her zaman tavsiye aldığı Namjoon'u aramak istedi. Ama onların Amerika'da promosyon yaparken daha çok yorulduklarını ve Namjoon'a "grup arkadaşlarım çok yoruldu ne yapmalıyım?" Diye sormaya hakkı olmadığını fark edince grup arkadaşlarına boş zamanlarında buldukları ilk müsait yerde uyumalarını söylemişti. Onlarda öyle yapıyorlardı. Tıpkı şimdi yaptıkları gibi. Dördü de oturdukları sandalyelerde uyuya kalmışlardı. Çalışanlar kafalarını geriye düşmemesi için tutuyor bir yandan da bugün birinciliği kazanmaları için dua ediyorlardı. Çıkış yaptığından beri başarılı bir gruptu TLC. Ama her zaman BTS'in gölgesinde kalmıştı. Herkes bunun farkındaydı. Bu sefer BTS'in gölgesinde kalmayacaklarını, onların rakipleri olacaklarının farkında oldukları gibi.
360-291018
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Teen FictionGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...