0.5-2

892 55 1
                                    

Kameraya el salladım. Anneannemin kahkahasına eşlik ettim.

"İyisin değil mi anneannem?"

"Merak etme gayet iyiyim. Gece su içmek için kalkmıştım. Mutfağa giderken başım dönünce duvara tutunayım derken bayılmışım. Sadece tansiyonum düşmüş."

"Anneannem?"

"Söyle, yavrum."

"Seni seviyorum."

"Bende seni Melodi'm."

Uzun bir süre konuştuktan sonra vedalaşıp birbirimize öpücük gönderip kapatmıştık.

"Mark'la Haneul nerede?"

"Mark'ın istediği yemekler için alışverişe çıkmışlar. Bizde çıkalım birazdan."

"Tamam." Kapının yanındaki askılıktan sarı yağmurluğumu ve yerde duran siyah Timberland botlarımı giydim. "Ben hazırım."

"Geldim. Hadi gidelim."

Kafamı sallayıp kapıyı açtım. Sessizce asansöre binip otoparka indik. Asansörden indikten sonra Kaey, cebinden minik vlog kameramızı çıkarıp beni çekmeye başladı. "Neden beni çekiyorsun?"

"Giydiklerini anlatmalısın."

"Gerçekten mi? Diğer idoller böyle mi yapıyormuş?"

"Evet." Hayır yapmıyorlardı.

Üstüme bakıp anlatmaya başladım. "Genellikle tayt ya da pijama giyerim. Bugünde pijama giyiyorum işte."

"Bu kadar mı?"

"Daha konuşmam mı gerekiyor?"

"Evet." Hayır.

"Imm, peki. Ne söyleyeyim oppa?"

"Hayalinden bahsedebilirsin."

Ayaklarıma bakarak olduğum yerde hafifçe sallanmaya başladım. "İleride sokak modasına uygun pijamalar tasarlamak istiyorum. Böylece pijamalar moda olacak. Umarım aranızda bana katılanlar vardır. Bence artık herkes pijamayla dışarı çıkıp gezebilmeli." Yağmurluğumun önünü açıp pijamamı gösterdim. "Biz, Türkiye'de bu pijamalara Gaffur pijaması diyoruz. Bence gayet şıklar." Kendimi tutamayıp güldüm. "Artık arabaya binsek mi?" Kaey, kafasını salladı. O şoför koltuğuna bense hemen yanındaki koltuğa oturdum. Araba çalışınca bizim şarkılarımız çalmaya başladı.

216-10918


MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin