Platformun üzerine çıktıktan sonra beklemeye başladım. O kadar gergindim ki avuçlarım terliyor ellerim titriyordu. Ariana ile birlikte performans sergileyeceğim, isteğim üzerine açıklanmamıştı. Luck'a sürpriz olsun istemiştim. Platform yukarı çıkmaya başlayınca derin bir nefes aldım. Ariana ve ekibiyle sadece 3 saat prova yapabiliştim ve bu beni çok korkutuyordu. Yanlış yapmamam gerekiyordu. Sahneye çıktığımda sıramın gelmesini beklerken etrafı inceledim. Tavsiye ettiğim gibi koro 11-48 yaş aralığında her cinsiyetten, her tenden olan insanlardan oluşuyordu. Her iki tarafında üçer tane enstrüman bulunan dört katlı merdiven şeklinde olan platforma sırayla dizilmişlerdi. Sahnede bulunan her şey kıyafetlerimiz gibi bembeyazdı. Korodakilerin susup bana gülümsemesi ile enstrümanlarda çalınmayı bıraktı. Ariana'da kendi kısmını söyledikten sonra bana doğru gelmeye başladı.
Bütün izleyenler sessizce arkası dönük kişinin yüzünü görmeyi bekliyordu. Melodi seyircilere doğru döndü. Mikrofon olan sağ elini hafifçe kaldırıp şarkıyı devam ettirdi. Koro ona kısık sesle eşlik etti. Yüksek notaya çıkması gereken yer yaklaşınca Melodi'nin elleri titremeye başladı. Bir haftadır vokal eğitmeniyle bu şarkı için çalışıyordu. Grubunda yüksek notaya en rahat çıkan kişi olabilirdi ama daha önce bu kadar yükseğe çıkmamıştı. Sol eliyle karnına hafifçe bastırıp diyaframını kontrol etti. Gözlerini kapattı ve kendini pratik odasında gibi hayal etti. Sesini yükseltmeye başladı. Yükseltti, yükseltti. Alkışları duyunca içi kıpır kıpır oldu. Enstrümanlar tekrar çalmaya başladı. Koro sesini yükseltti. Ariana ve Melodi el ele tutuşup şarkıyı devam ettirdiler. O sırada sahnenin iki yanında bulunan dev ekranların birinde TLC diğerinde BTS göründü. Hepsi ayakta gururla küçük kızlarını alkışlıyordu. Haneul ve Jin gözyaşlarını tutamamışlardı. Diğer herkesin yüzünde kocaman gülümseme vardı. Ama Jungkook farklıydı. Yüzünde hafif tebessümle sevdiği kızı izliyordu.
Sahne bitti herkes alkışlamaya devam etti. Koro platformdan inip Ariana ve Melodiyi ortalarına alıp selam verdiler. Melodi sahneden ineceklerini sanıp merdivenlere doğru yöneldiği anda Ariana'nın öncülüğünde Melodi'nin solo şarkısı söylenmeye başladı. Korodaki küçük kızlardan biri Melodi'yi çekiştirerek sahnenin tam ortasına getirdi. Etrafına baktı ruhu yaralı kız. Kendi grubuna ve BTS'e baktı. Luck, lighsticklerini çıkartmış yüksek sesle ezbere bildikleri şarkıyı gururla söylüyordu. Salonda bulunan herkes Melodi kadar şaşkındı. Diğer idoller kıskanarak Luck'ı dinliyordu. Ariana'nın işaretiyle koro sustu. Daha sonra hayranlarda sustu. Ellerini tuttu hayranı olduğu minik kızın. "Beni idolün olarak seçtiğin ve hep gururlandırdığın için teşekkür ederim." Duygusal ortamı biraz dağıtmak için bağırdı. "Hey millet, benim idolümün kim olduğunu biliyor musunuz?" Melodi duyduklarıyla irkildi. Hayır, dedi içinden bu mümkün değil. Ariana'nın elini takip etti. Kafasında ki şeytanlar çığlık attı. Kalbindeki küçük kız gülümsedi, zaferle bağırdı.
Uzun bir süre herkes bunu konuşacaktı. Ruhu yaralı küçük kız, Melodi, idol olarak seçtiği güçlü kadının idolüydü.
408-19419
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Teen FictionGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...