4.6

473 34 30
                                    

2 Mart

"Gerçekten bunu kabul etmiş olmalarına inanamıyorum." Derken suratındaki şaşkınlık yerini hâlâ koruyordu. "Bu fikirleri kim nasıl şirkete kabul ettirdi? Onunla mutlaka tanışmak istiyorum."

Genç adam çalıştığı departman müdürünün arkasından çıkıp bir adım öne çıktı. "Genel müdürlerle ve imaj departmanıyla ben konuştum Melodi-ssi."

Melodi güldü. "Sizinle kaç gün önce toplantı yaptığımızı bana söyleyebilir misin Çaylak."

"2 gün önce Melodi-ssi."

"2 günde size aklımdaki fikirleri yapamayacağınızdan emin olarak söylemiştim. Ve siz benim fikirleri alıp proje haline getirdiniz. Bir de şirketle görüşüp hepsini onaylattınız mı? Doğru mu anladım?"

Çaylak gergince ensesini kaşıdı. "Doğru anladınız efendim. Fakat ben yanlış bir şey mi yaptım?"

Melodi ellerini hızlıca salladı. "Hayır! Hayır, hiç yanlış bir şey yapmadınız. Aksine yıllardır bana verilmeyen güveni verdin." İki parmağını kaldırdı. "Hem de iki günde." Gerginliğini bir kenara bırakıp gülümseyen Çaylağa doğru elini uzattı. "Adını öğrenebilir miyim?"

Ona uzatılan eli sıktığında adını söyledi. "Woo Dohwan, efendim."

Genç kız büyük elden elini ayırdığında ellerini birbirine çırptı. "Harika! Sana bir teklifim var Dohwan. Bizim grup için çalışan departmana geçmeni gerçekten çok isterim. Eğer sende istediğini söylersen senin için bizzat kendim bir görüşme yapacağım."

Edd, duyduklarıyla hızla yanındaki bedene döndü. "Mel, ne yapıyorsun?"

"İyi bir çalışana hak ettiği değeri görebileceği bir iş teklifi sunuyorum Edd Oppa." Genç adama döndü. "Gideceğin yerde "çaylak" muamelesi görmeyeceğinden emin olabilirsin."

Gencin çalıştığı departmanın müdürü sinirle sesini yükseltti. "Ne hakla böyle bir teklif sunabiliyorsunuz Melodi-ssi?"

"Şirketin geçen sene yenilenen yönetmeliğinde bizim için çalışanların iş konumunda değişiklik yapma talebimizin yazdığı cümlenin hakkıyla böyle bir teklif sunuyorum beyefendi. Ayrıca aylar önce şarkımı sızdıran kişiyi bulacağınıza söz vermiştiniz fakat sözünüzü tutamadınız. İki gün önce Dohwan, aklımda olan düşünceleri ona söylememi ve bir tanesi kabul edilse bile proje haline getirdiği bütün düşüncelerimi şirkete sunacağını söylemişti. Söz vermemesine rağmen dediklerini iki gün içerisinde yaptı. Sizin gibi birisinin müdür olduğu bir departmanda böyle bir çalışanın harcanmasını istemem."

"Hiçbir çaylak 3 ay içerisinde terfi alamaz."

Melodi omuzlarını silkti. "Eğer teklifimi kabul ederse" cümlesini tamamlayamadan araya kalın bir ses girdi "ediyorum."

Genç kız gülümsedi. "Wow!" dedi abartılı şekilde. "Şirketimize 3 ay önce giren bir çaylak terfi aldı." Kaşları çatılı bir şekilde odadan çıkan müdüre ve ekibinin arkasından kahkaha attı.

"Melodi, bu yaptığın çok yanlıştı. Jess ve Bang PD-nim ilk önce beni öldürecek sonra da seni kesecekler."

Genç kız parmak ucunda yükselip Edd'in omuzlarını hafifçe vurduktan sonra yanaklarını sıktı. "Dohwan'ın dün gece projelerini kabul ettiği haberi Jess'e şirketteki kuşlarından biri tarafından uçuruldu. Haberi alır almaz şirkete talebimizi bildirdik. Sabah saat 6.30'da gelen mailde talebimizin kabul edildiği yazıyordu."

İki adam şaşkınlıkla genç kıza baktı. "Dohwan-ssi, teklifimi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Umarım kabul ettiğiniz için hiç pişman olmazsınız."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin