3.7

500 35 8
                                    

"Bir süredir yayın açmak istiyordum fakat saçlarımı size göstermem yasaktı. Dün albüm için yapılan çekimlerden bazı fotoğraflar yayınlandığı için yayın yapmama izin verildi. Sonunda size kavuşabildim. Bu yayını sizlerle konuşmak için açtım. Beni arkadaşınız olarak görmenizi istiyorum. Çocuklar bana her şeyi anlatabilirsiniz." Ekrana hafifçe yaklaşıp yorumları okumaya başladım. "Saçlarımı çok beğendiğinizi yazıyorsunuz. Beğenmenize çok sevindim. Yorumlar çok hızlı akıyor bu yüzden gözüme takılanları okuyacağım." Gözüme bir yorumu kestirdim.

"Sizin yerinizde olmak isterdim."

"Çocuklar idol olmak oradan göründüğü kadar kolay bir şey değil. Yıllarca idol olmak için çalışan insanlar bile zorlanıyor. Bir gün bile dayanamazsınız."

"Çıkış yaptığınızdan beri sıkı takipçinizim ve sizi çok seviyorum. Ama son zamanlarda sizin hakkınızda yayınlanan haberlere bile bakmıyorum."

"Bizi artık takip etmemen ya da sevmemen bana göre büyüdüğünü gösterir. Çünkü sen büyürken biz hayatına attığın adımlardan biri olduk. Bizi geride bırakarak büyürsen ve gelecekte artık bizi sevmezsen üzülmem. Çünkü en azından seninleydik ve hayatının o dönemini atlamanda yardımcı olabildik. Yine de bize bir fırsat verip bu yayına katıldığın ve dürüstçe hislerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim." Gülümsedim "Bizi sonsuza kadar sevmek ya da takip etmek zorunda değilsiniz çocuklar."

"İnsanların senin hakkında ne bilmelerini isterdin?"

"Hm, bunu biraz düşünmeliyim sanırım. Benim hakkımda bilmediğiniz birçok şey var." Düşünürken farkında olmadan çeneme götürdüğüm elimi masanın üzerine koydum. "Sanırım insanların benimde bir insan olduğumu ve kalbimin olduğunu bilmelerini isterdim."

"Biaslarınızın kim olduğunu yazar mısınız Luck? Ben sordum diye beni yazmak zorunda değilsiniz. Bias olarak beni seçip seçmemeniz önemli değil. Luck, siz sonsuza kadar benim biasımsınız." Yorumların birçoğunda Kaey'in ismi yazıyordu. "Woah! Sanırım birçoğunuzun biası Kaey oppa. Eğer hayran olsaydım doğruyu söylemem gerekirse bende Kaey oppayı seçerdim. Üçünün arasından kişiliğini en sevdiğim o."

"Yaptığım diyeti sormuşsunuz. Çocuklar bunu size söyleyemem; özür dilerim. Yaptığım diyeti yapmanızı istemiyorum." Aç kalmanıza izin veremem. "Hem güzel olmak için zayıf olmanıza gerek yok ki. Kalbiniz sizi güzel yapar vücudunuz değil." Daha iyi bir yalan bulabilirdin Mel? Buna inanacaklarını mı sanıyorsun? "Kendini kendin olduğun için sevmelisiniz. Sadece bunu bilirseniz her şeyi yapabilirsiniz Hiçbir korkunuz olmadan." Yalan söylediğimi anlamamaları için bakışlarımı aşağılara düşürdüm. Bu dediklerime inanırlar mıydı?

"Ailemize yeni katılan kişiler olduğunu okuyorum. Ailemize katıldığınız tarih ne olursa olsun sevginiz için size her zaman minnettarız. Bizi parlatan sihir sizin sevginiz." İşaret ve başparmağımı birleştirerek kalp şeklini oluşturdum ve kameraya gösterdim.

"Biriniz albüm sürecini sormuş. Albüm sürecine başladığın an, bu çok yavaş ilerliyor. Stüdyoya, yani buraya gelip oturuyorum ve tüm gün aynı şeyi dinleyip duruyorum. Utanç, üzüntü, mutluluk duyguları çok büyük. Şarkıları ne kadar kısa sürede yazsam da ne yazık ki uzun süren bir süreç. Çünkü iş sadece melodi ve sözlerle bitmiyor. Şarkı kayıtları, şirketle toplantılar, konsept belirlenmesi, stilistlerimizle toplantılar, kendi aramızda da birçok toplantı düzenliyoruz. Cidden uzun ve yorucu bir süreç ama sonucunda iyi bir iş çıktığı için yorgunluğun yerini mutluluk alıyor."

Telefonum çaldığında ekranına baktım. "Canlı yayın yapıyorum Jess."

"Biliyorum Mel ama Başkan sizinle bir toplantı yapmak istiyor."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin