13 Mayıs
23.28Kaey, işaret parmağının tersiyle Melodi'nin açıkta duran yanağını sevdi. Onu bir an önce uyandırmak için çok büyük bir neden vardı ortada ancak o, kız kardeşine kıyamadı.
Melodi, yanağının üstünde gezen dokunuşlarla gözlerini yavaşça açtı. Gözlerini açtığında karşısında Kaey'i görünce gülümsemeye çalıştı. Bu gülümsemeyle iyi olduğunu kanıtlamak istiyordu ancak yorgunluktan şişmiş gözleri o gülümsemeyi çoktan yalanlamıştı.
"Acilen şirkete gitmemiz gerekiyor Mel." Abisinin sesinde yakaladığı endişeyle yattığı koltukta doğruldu. "Ne oldu oppa?"
Kaey, omuz silkti. "Bilmiyorum Mel."
"Beni üzmemek için söylemiyorsan şirkette öğreneceğime senden öğrensem daha iyi olmaz mı oppa?"
"Detayları inan ki ben de bilmiyorum. Acil bir toplantı düzenlemişler."
Melodi, yataktan kalktı ve Kaey'in arkasından salona doğru yürüdü.
"Haneul nerede?"
"Jess, haber verdi. İkisi de şirkettelermiş." diye cevap verdi Mark.
Diğerleri ayakkabılarını giyerken Melodi'de montunu giydi ve yurttan çıkan en son kişi o oldu. Asansörle otoparka inip Eddy'nin park ettiği arabaya bindiler ve gece geç saat olduğu için boş yollardan hızlıca giderek kısa sürede şirkete ulaştılar.
Toplantı odasına girip yerlerine oturduklarında Başkan konuşmaya başladı. "Evet çocuklar, eminim ki neden acil bir toplantı düzenlediğimizi merak ediyorsunuzdur. Bu toplantıda ele alacağımız birçok konu var." Sakin çıkan sesi bir anda yükseldi. "Mesela Kaey'in gazetecilere saldırması gibi. Sen aklını mı kaçırdın? Nasıl böyle düşüncesizce hareket edersin Kaey-ah? Siz idoller şiddete başvuramazsınız."
Kaey, oldukça sakin bir şekilde "Neden? Biz insan değil miyiz Başkan'ım?" diye sordu. Arabada gelirken kendini bu konuşmaya hazırlamıştı. Vereceği cevapların hepsi zihninde söylenmek üzere bekliyorlardı.
"Ne demek istediğini çok iyi anlıyorum ama bu olaya müdahale etmesi gereken sen değil yanınızda sizi korumak için bulunan Edd'di."
"Edd hyung olaya güzel bir şekilde müdahale etti efendim."
"O zaman neden bir muhabire yumruk attın Kaey?"
"Neden bu kadar sahte davranıyoruz? Ben kardeşimi koruduğum için hayranlarımız arkamızda durmayacaksa, normal insanlar gibi tepki veremeyeceksek biz ne için yaşıyoruz ki?"
"Hayranlarınız arkanızda durmayacaksa mı? Sen şaka mı yapıyorsun Kaey? Jungkook'la Melodi'nin ilişki haberi çıktığında ne kadar çok hayran kaybettiğinizi biliyor musun sen? Yalan bir haberle bu kadar çok hayran kaybediyorsanız senin bu hareketlerinle daha fazla hayran kaybetmez misiniz?"
Kaey, Başkanın giderek yükselen sesine karşılık olarak ayağa kalktı. "Bunun umurumda olduğunu mu sanıyorsunuz? Yaptığım hareketlerden dolayı bizi terk eden insanlar varsa terk etsinler zaten. Benim, bizim her zaman arkamızda duracak hayranlara ihtiyacımız var."
Başkan, Kaey'e tam cevap verecekti ki çalan telefonuyla durdu. Asistanının çağrısını yanıtladığını duyduğu cümleyle adeta başından aşağı kaynar sular dökülmüştü.
Onun bu halini fark eden 4 genç endişeyle birbirine baktı. Başkan, telefonunu sinirle masaya fırlattığında bakışları direk Melodi'ye kitlendi. "Chibi'nin kimliği açığa çıkmış. Herkes Chibi'nin sen olduğunu biliyor artık."
Melodi, "Nasıl olmuş?" diye sormadan önce ilk olarak yutkundu.
"Kimin yaptığını veya nasıl olduğunu şu anda araştırıyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELODY
Ficção AdolescenteGenç kızın bayılmasıyla hayranlar daha çok ağladı. Bu akşam Melodi'nin çocukluğunda yalnız olduğunu öğrenmişlerdi. Melodi'nin herkese söz verdiği gibi hayranlarda sessizce ona söz verdi. "Onu yalnız bırakmayacaklardı." Ama zamanla hepsi verdiği sözl...