Tak wie. Jestem głupia. No więc posłuchajcie mnie... chcę wiedzieć ile osób to czyta. Jak wam się coś nie spodobało w danym rozdziale proszę o uwagi: poprawię się. Zależy mi na tm, żeby wam się to podobało i przyjemnie czytało. Więc jak będzie zawieszamy ?? Tak czy nie?? Czekam na szybkie odpowiedzi.
A i chciałam się tez was zapytać czy będziecie czytać nowe ff... Macie kilka kilka do wyboru.
Opisy:
1.Asshole //H.S//
Mówisz, że jestem skurwielem, ale skurwiele najbardziej cię kręcą. Potrzebujesz faceta, który nie będzie bał się przycisnąć przycisnąć cię do budynku na środku miasta i zacząć całować, który po pijaku zabierze cię na miasto nawet w deszcz i wypiję z tobą najtańszą wódkę mówiąc żałosne teksty. Potrzebujesz faceta, który będzie tak chamski, że aż pociągający. Tak wkurwiający, że aż intrygujący, więc nie pierdol, że mnie nienawidzisz, bo jestem skurwielem, takiego mnie kochasz.* - wpatrywałam się w niego z szokiem wypisanym na twarzy przez jego słowa. Miał kurewską rację.
2.You Make Me Strong //H.S//
- Wow. Skarbie to było świetne. - przytuliłam mojego chłopaka - Shawna Mendesa.
- Dziękuje. - cmoknął mnie w usta. - Ja idę udzielić kilku wywiadów. Potem się spotkamy. - przytulił mnie po czym ruszył przez tłum wraz ze swoim ochroniarzem.
Poczułam burczenie w brzuchu i przeklnęłam w duchu. Serio?! Akurat teraz?! Nie lubię jeść na takich wielkich imprezach ale no cóż. Teraz jestem do tego zmuszona. W tym roku Jingle Ball udał im się. Jest na prawdę wspaniale.
Nie wiele myśląc ruszyłam na backstage by coś przekąsić. Dzięki przepustce mogłam dostać się do kateringu. Wzięłam plastikową miskę i podeszłam do jedzenia. Hmm... może wezmę sałatkę owocową. Wygląda tak obiecująco. Już miałam chwycić łyżkę lecz ktoś mnie uprzedził.
- Ej! - oburzona spojrzałam na tego ktosia.
- Co? - uniósł głowę, a ja zobaczyłam te zielone oczy i wspaniałe loki. To on. To Harry Styles.3.Daddy Payne //L.P//
Cześć. Jestem Liam Payne. Mam dwadzieścia dwa lata i od pięciu śpiewam w najpopularniejszym zespole na świecie - One Direction. Ludzie dzięki platformom społecznościowym i innym multimediom wiedzą o mnie wszystko... no może po za tym,że mam dwuletnią córkę Taylor i wychowuję ją sam.
4.Help Me //H.S//
Nie mam swojego życia. Wszyscy kierują mną jak maszyną, a ja jestem tylko zwykłą siedemnastolatką. Nigdy nie miałam prawdziwego przyjaciela ani nawet chłopaka. Wszyscy zadawali się ze mną tylko dlatego, że jestem bogata. Mój tato prowadzi firmę Apple. Jest okropny zawsze słyszę NIE. Nie mogę się normalnie ubrać, a co dopiero wyjść. Chciałabym przeżyć w końcu coś co bym zapamiętała do końca mego życia...marnego życia.
5.Dangerous Boy //L.P//
Angela śpiewa w tygodniu w przestronnej kafejce na skrzyżowaniu Clerkenwell Rd i Eyre St Hill we wschodnim Londynie. Jest on najniebezpieczniejszym obszarem w Anglii. Czai się tam wiele fałszywych osób, które zrobią wszystko by osiągnąć swój cel. Liam nie jest taki choć wydaję się... inny. W jego głowie siedzą demony, a na ramionach anioły. Pogubił się w świecie. Czy Angela mu pomoże odnaleźć samego siebie? Co się wydarzy w tm czasie?
6.Act My Age //Z.M//
Ona to zwykły plastik. Co najmniej dziesięć warstw makijażu, sztuczne rzęsy, paznokcie, a nawet sztuczne platynowe włosy. Otaczają ją fałszywi przyjaciele ale czy ma o tym pojęcie?? On - przystojny brunet, który ceni sobie naturalność i seksapil. Dlaczego, więc poczuje coś do jakiegoś taniego plastiku?!
7.Violence //L.T//
- Nie zrozumiesz tego Louis! Ona jest inna dopóki jej nie wkurzę. - łkałam, krzyczałam...to wszystko było jak chaos. Nie wiedziałam co mam zrobić ale tez wiem, że nie mogę nic z tym zrobić. Jestem pod jej kontrolą. Tego potwora, który mnie 'wychował'.- Nie mogę czekać do momentu aż jej coś odbije! Przecież ona ma zdolności do zabicia kogoś! - również unosił głos, a ja w tej chwili myślałam jedynie o jak najszybszej śmierci.
To który się podoba??? Czy może żaden?? Wy decydujcie ;) Kocham was... wasza roselancom <3
CZYTASZ
(Nie)obecny //N.H.//
FanfictionOPOWIEŚĆ PISANA 5 LAT TEMU, WIĘC MÓJ STYL PISANIA ZNACZNIE SIĘ ZMIENIŁ WRAZ Z MOIMI POGLĄDAMI - A może znajdziesz sobie jakąś irlandzką c****?! - wszyscy w studiu wybuchnęli na pytanie Alana Carra skierowane w moją stronę. Momentalnie chciałem się...