0.0

3.2K 107 45
                                    

"Bugün benim sunuculuk yapacağım son gün. 2 ay beni desteklediğiniz ve sevdiğiniz için teşekkürlerimi şimdiden iletmek istedim. Son programım olduğu için özel bir konuk çağırmalıyım diye düşündüğüm için çok sevdiğim Hoobae'mi davet ettim."

Derin bir nefes alıp kameranın karşısına geçip hafifçe eğilerek selam verdim. "Annyeonghaseyo. Ben The Luckiest Children grubundan Melodi." Gülümseyip Namjoon Oppa'nın gösterdiği sandalyeye oturdum.

"Hoş geldin Melodi-ssi. Tek başına olduğun için gergin gözüküyorsun."

"İlk defa grubum olmadan bir programı katılıyorum. Bu yüzden çok heyecanlıyım." Titreyen ellerimi birazcık kaldırıp Namjoon Oppa'ya gösterdim. Gülünce gergince gülümsedim.

"Sanırım direk programa başlasak daha iyi olacak. Kendini anlatırken rahatlarsın. İlk olarak programı izliyor muydun?"

"4 senedir Kore'deyim ve kaçırmadan izlediğim tek program. İlk başlarda formatını beğendiğim için izliyordum. Çıkış yaptıktan sonra deneyimli sanatçıların zor zamanlarını dinlemenin beni motive ettiğini fark ettim. Zor zamanlar geçirmiş olmalarına rağmen hepsi şimdilerde çok yükseklerde."

"Müziğe nasıl başladığını anlatmak ister misin Melodi-ssi?"

"En baştan mı anlatmalıyım Oppa?" Gülerek kafasını 'evet' anlamında salladı. "Program çok uzun olmaz mı?"

"Uzun olursa montajda halledebilirler değil mi?"

Bildiğim kadarıyla bu program canlı olarak yayınlanıyordu. Acaba BTS'in programı yoğun olduğu için mi böyle bir şey yapmışlar? Niye bana kimse bir şey söylemedi ki! Canlı olmaması beni gerçekten rahatlatsa da kendimden bahsedecek olma tam aksine geriyordu.

"Öyle diyorsan baştan başlayabilirim. Annem tercümanlık yapıyor genellikle haftanın her günü yoğun olduğu için birlikte çok az vakit geçiriyorduk. Kısa bir süre birlikte olsak da gerçekten kendime çok şey katıyordum. Çünkü genellikle tiyatroya ya da müzikallere giderdik. Gittiğimiz bir müzikal benim hayatımı değiştirdi. 'Uyuyan Güzel'. Müzikal balerinler tarafından oluşturulmuştu. Gerçekten çok beğenmiştim; eve geldiğimizde balerinleri taklit etmeye başladım. Bir hafta içerisinde annem müzikaldeki balenin bir parçasını yaptığımı fark etti. Nasıl olduğunu bilmiyorum. Çünkü grupta koreografileri en uzun sürede ezberleyen kişiyim."

Dans eğitmenleri koreografileri gösterirken Melodi grupla ilgili bir şeyler düşündüğü için dikkatini veremiyor ve ezberleyemiyordu.

"Daha sonra annem beni gerçekten profesyonel olan bir okulun seçmesine götürdü. Ve şans eseri alındım. Liseye kadar bale okuluna gittim. 5 yaşından 14 yaşına kadar balerinlik yaptım. Asıl noktaya geliyorum. Okulda müdürümüz Madam çalışmalarda bize hep piyano çalardı. O kadar güzel çalardı ki onu videoya çeker hep izlerdim. Her izlediğimde tekrar büyülenirdim. Ondan bana öğretmesini istedim. Şansıma kabul etti ve 2 ay gibi bir sürede Madam'ın dediğine göre profesyonel olmuştum. Hâlâ böyle bir şey olduğunu kabul etmiyorum. Madam'ın oluşturduğu piyano resitalinde piyanistlik yaptım. Sonra yeteneğimin olduğunu fark ettim ve baleyle birlikte rahat bir şekilde yürütebileceğim müzik aletleri çalmaya başladım. Keman ve gitar çalmayı öğrendim."

"Hangi gitar çeşitlerini çalıyorsun?"

"Bas, elektro ve akustik gitar çalabiliyorum Sunbae. Müziğe girişim ve hayat hikayem bu kadar."

"Daha soracağım çok soru var emin olabilirsin. Buraya kadar nasıl geldiğini bize anlatabilir misin Melodi-ah?"

"Bizim grubumuzdan kimse BigHit'e başvurmadı. Biz bir şekilde şirkete girdik. Aslında grup adımız buradan geliyor. Annemle Fransa'ya 5-6 günlük tatile gitmiştik. Annem karaokeye gitmeye bayılır. Gittiğimiz karaoke salonunun sahibi ben şarkı söylerken video çekmek istediğini söylemişti. Bende rica ettiği için kabul etmiştim. Videoyu salonun sosyal medya hesaplarında paylaşmış. LeeHyun Sunbae'min "You are the best of my life" şarkısını söylediğim için şirketten birisi görünce merak edip izlemiş. İnstagram hesabıma DM atarak mailimi istediler. Mail hesabımı yazdım ama içimden 'bunlar kim, neden mail hesabımı istiyorlar?' gibi sorular geçirirken mailime BigHit şirketinin gönderdiği mail geldi. Dalga geçiyorlar sandım ama gerçek çıktı. Maili aldıktan 2 gün sonra Kore'ye şirkete seçmelere geldim. Seçmelere katılan tek kız olduğumdan haberim yoktu. Jüriler sesimi beğenselerde kendimi geliştiremeyeceğimi düşünüp beni seçmediler. Başkan, yeni çıkış yapmalarına rağmen Bangtan Sunbae'lerime düşüncelerini sordu. Benim hakkımda olumlu şeyler söyledikleri için bir şans daha verildi. Başkan bir şarkı seçeceğini ve onu söyleyeceğimi, şarkıyı bilmiyorsam eve döneceğimi söyleyince yere çöküp bağıra bağıra ağlamak istemiştim. Bigbang Sunbae'lerimin Haru Haru şarkısını söylemem istenince öz güvenim geri geldi ve şarkıyı suratımda aptal bir gülümsemeyle söyledim. Jungkook sunbae ve Namjoon sunbaeye tekrar teşekkür ederim. Çünkü şarkıyı bitirdiğimde direk alınmam gerektiğini söylediler. Seçilmemde ki en büyük etkenlerden biri onlar."

MELODYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin