Abaddon Angyal - más néven Abbadon vagy Apollyon (görögül). Először is, a neve azt jelenti, hogy „A Romboló". Ő a Halál Angyalainak egyike. A rabbinikus tanítások Abaddont helynek tekintik, nem pedig angyalnak. Abaddont a Pokol régiójának hívják.
Abaddon Angyal a halál angyalai közé tartozik. A legtöbb kultúra Abaddont démonnak vagy elesett angyalnak tekinti. Gyakran összetévesztik a Sátánnal vagy Samaellel. A szakadék angyalaként is ismert. Abaddon a romboló és a megsemmisítő. Átlátja a Földön élő minden lény elpusztítását. Abaddon Angyalnak vannak szolgái. Ezeknek a szolgáknak szabad kínozniuk az embereket és a lelküket. De nem szabad senkit megölniük. Sok kultúra téveszti össze Abaddont magával a Sátánnal. De gyakrabban csak a Pokol uralkodójának beosztottja.
Abaddon az ősi szövegekben - Neve gyakran megjelenik a Jelenésekben. Abaddont a feneketlen gödör angyalaként írja le. A mennyei lényt említi úgy is, mint azt az angyalt, aki megköti ezer évre a Sátánt.
A Holt-tengeri tekercsek is említik Abaddon nevét. Az „Abaddon Puszta" -ról beszél. És megemlítik Belial özönét is, amely Abaddonba tört ki.
Philo Bibliai Régiségei (1. századi apokrif). Abaddont mint helyet, mint a pokol régióját említi, nem démonként vagy angyalként. Milton is egy helyként említi, aki a pokol gödrének nevezi Abaddont. Helyként jelenik meg a rabbinikus szövegekben, sőt az Ószövetségben is.
Az első ember, aki Abaddont mint lényt említi, Szent János. Emellett Jób kétszer is megemlíti Abaddont. Először a Jób 26: 6-ban téveszti össze az angyalt Sheol-al. Majd a Jób 28:22-ben Abaddont és a Halált együtt említi. Hasonlóaknak mutatja őket.
Agrippa Abadon nevét a démonok 7. hierarchiájának hercegeként említi. Fúriának hívják őket. És ők irányítják a gonosz, a háború, a viszály és a pusztítás hatalmát.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!