Nithael, Az Örök Ifjúság Angyala

111 1 0
                                    

Nithael Isten 54. neve. A Bibliai szentírás a Nithael névről: „Az Úr előkészítette trónját az égben, és királysága mindenki felett uralkodik". Nithael nevének jelentése "Isten, A Mennyek Királya" (latinul Deus Rex Coelestis). Ő az egyik Elohim (zsidó tan), és Fejedelemség (kereszténység) is.

Nithael a fiatalítás és az örök ifjúság angyala. Ő szépséget, kegyelmet és finomítást adhat neked. Azok, akiket Nithael vezet és véd, művészi és esztétikai tehetségeik lesznek. Amikor ő az életed része, akkor több vendégszeretettel és meleg fogadtatással fogsz szembesülni másoktól és önmagadtól is. Nithael megengedi nekünk gyermekkorunk frissességét és őszinteségét. Segítségével ismét fiatalok és játékosak lehetünk. Nithael a szinkronitás és stabilitás mellett gyógyulást is hozhat életünkbe. 

Nithael meg tudja gyógyítani azokat, akik csak a külső szépségre és a megjelenésre összpontosítanak. Imádkozz a segítségéért, amikor kéjelgéssel és vak csodálattal vagy tele. Az örök ifjúság angyala gyógyíthatja a betegséget, megállíthatja a baleseteket és a romlást. Kitörölheti az instabil helyzeteket és érzéseket az életedből. Nithael segíthet visszafordítani a rossz magatartást, például az öregedéstől való félelmet, a magától értetődő alacsonyrendűséget vagy felsőbbrendűséget, stb. Meg tudja gyógyítani a bulimiát és az anorexiát is. 

Nithael Angyal és befolyása rád - A december 17 és december 21 közötti napok Nithael őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha azokban a napokban születtél, akkor személyiséged a megújulás angyala befolyásolja. Tehát nagyszerű művész vagy (festő, zenész, író stb.). És népszerű vagy kiváló hírneved miatt. Tele van önbizalommal és erénnyel. Ezek a tulajdonságok segítenek abban, hogy hatalmas vezetővé válj. Ezenkívül nagyon megértő és félelem nélküli vagy. 

Kerülöd a gonoszt és annak erőit. És másoknak a jóság megtestesítőjévé válsz. Sok lelkiséget és metafizikát tanulmányozol. És a mennyei világ és annak lakói szintén vonzzanak. De nagy a hited az angyalokban és az Isteniségben. Remek képességgel rendelkezel. Álmaid könnyen valósággá változtathatod. Tele vagy energiával és lelkesedéssel. És ezek a tulajdonságok fontosak a számodra. Leginkább a gonosz erők elleni küzdelemben. Nagyon szép és vonzó ember vagy. Aurád fényes és tele van örömmel és szeretettel.  

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora