Zaliel Őrangyal

76 0 0
                                    

Zaliel őrangyal - más néven a kihívások angyala. Az ötödik Menny lakója. És uralkodik kedden. Zaliel őrangyal délről hívható. És színe a skarlátvörös.

Zaliel őrangyal a kihívások és a kegyelem isteni angyala. Ezért végigvezet az élet kihívásain és nehézségein. A kihívások révén hozza a bölcsességet. Ha nem látod a leckét a nehéz helyzetben, kérd Zaliel útmutatását.  Mert segít az élet nehézségeinek kezelésében. És segít felfedezni és megtanulni azt a leckét, amelyet az Istenség akar, hogy megtapasztald. Mindannyiunk életének megvannak a maga hátrányai. De mindkettő olyan kihívás, amely erősebbé tesz minket fizikailag, szellemileg és lelkileg. Zaliel őrangyal ezenkívül hozza Isten Isteni Kegyelmét is az életedbe. Irgalommal és együttérzéssel tölt be téged. 

Zaliel a kedd angyala is. Ezért ő az őrangyal azoknak, akik kedden születtek, és kedden könnyen hívható az angyal.

Különböző módszerekkel veheted fel a kapcsolatot Zaliel Őrangyallal. Az angyalokkal való kapcsolattartás leggyakoribb módja az imádkozás. Imádkozhatsz a Zalielnek készített oltár előtt, skarlátvörös vagy piros gyertyákkal és azonos színű kristályokkal. De meditálhatsz is. Próbáld ki a vizualizációs meditációt. Képzeld el, hogy skarlátvörös fény ölel körbe és tölti be a körülötted lévő világot, és egyet a kristályai közül a kezedben tarthatsz. A legnehezebb, viszont a legerősebb módszer Zaliel meghívására a rituálé. Szükséged van egy oltárra, amely az angyal számára készül. És egy tényleg csendes helyre. Tehát koncentrálhatsz a követendő lépésekre. Különböző hívó módszerek léteznek. Keresd meg azt, amelyik számodra a legkönnyebb és leghatásosabb.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora