Rehael, A Behódolás Angyala

260 9 0
                                    

Rehael Isten 39. neve. A Bibliai szentírás a Rehael névről: „Hallgass meg, Uram, és irgalmazz felettem: Uram, te vagy az én segítőm". Rehael nevének jelentése "A Gyorsan Megbocsájtó Isten" (latinul Deus Velox Ad Condonandum). Ugyancsak ő a Szeráfok egyike (zsidó tan), és az Erények (kereszténység) egyike is. 

Rehael angyal a befogadás és az alárendeltség isteni angyala. Érzékenységgel tölti be az embert, és segíti a megvilágosodást a tudatosságának megnyitásával. Ez a gyönyörű angyal tele van tudatossággal, és vezeti az embert, hogy megértse a mély tudatosságot. Reahael tiszteletet tanít, és annak a hierarchiának az elismerését, amelybe tartozunk. Mély bizalmat hoz az ember felettese iránt. És azt is megtanítja, hogyan kell valóban hallgatni másokra.

Rehael lehetővé teszi az apai szeretet mély megértését, és megtanítja tiszteletben tartani azt. Engedelmességet és tiszteletet hoz. Ezért segít abban hogy az ember alávesse magát szüleinek, és hogy tartsa tiszteletben azok tanácsait. Rehael gyógyító angyal is. Gyógyít olyan mentális betegségeket, mint a szorongás vagy a depresszió. Ő a regeneráció és megújulás hordozója.

Rehael Angyal és az emberre való befolyása - A 4. október és 8. október közötti napok Rehael angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban született az ember, akkor mennyei védelmezője az engedelmesség angyala. Tehát az ember spirituális, és folyamatosan növeli szellemi képességeit. Mélységes szeretetet érez az ember Isten minden teremtménye iránt, és remek gyógyító is az ember. Arra született hogy gyógyító legyen. Amikor elkezd egy gyógyító tanfolyamot, csak újratanulja azt, amit már tudott az előző életeiből. Ezért gyógyíthat az ember a kezeivel, de az elméjével is. 

Rehael szent tudást hoz a csodákról. Ezért könnyen felismerheti az ember az életében a csodákat és azok forrásait. Az ember életének fő célja a gonosz erők elleni küzdelem. Tehát nagy részében lefoglalják az embert a gonosz legyőzésének módszerei kitalálása. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant