Hahahel Isten 41. neve. A Bibliai szentírás a Hahahel névről: ,,Szabadítsd meg lelkem, Ó Uram, a hazudozó ajkaktól és a csaló nyelvektől". Hahahel nevének jelentése "A Szentháromság Istene" (latinul Deus Trunus). Ezenkívül ő az egyik Malachim (zsidó tan), és az egyik Hatalom (kereszténység) is.
Hahahel angyal a misszió isteni angyala. Az ő vezetésével Isten hűséges szolgájává válhatsz. Azt tanítja, hogy feltétel nélkül adj, kínálj és adományozz. Ő vezet téged, amikor úgy érzed, hogy küldetésed van. Ez a küldetés lehet a lelkiség vagy a misszionárius egyszerű hivatása. Vagy más olyan gyakorlatok, amelyek megtisztítják a lelked. Meggyógyít az anyagi dolgokhoz való kötődésedtől. Hahahel a hit angyala. Inspirálja az Istenbe vetett hitünket, és még tovább fokozza. De olyan isteni tulajdonságokkal is kitölt, mint a bátorság, a mások segítségére való vágy, az önfeláldozás és akár a nemesség is. Hahahel visszaállítja az egyensúlyt a szellem és az anyag között. És feltárja életed célját. Az ő vezetésével a meditáció szakértőjévé is válhatsz.
Hahahel Angyal és befolyása rád - Az október 14 és október 18 közötti napok Hahahel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a misszió angyala. Tehát az igazság rajongója vagy. És odaadóan dolgozol. Mindig teljesíted kötelezettségeid. Ezért érett vagy. Ezen érettség miatt másképp szembesülsz a problémáiddal. Nem élvezed az egyedüllétet. Mert a lelked mélyén tudod, hogy a lelki társad rád vár. Tehát folyamatosan keresed a lelki társad.
Szereted a gyerekeket. És tudod, hogy ők képviselik a jövőnket. És úgy érzed, hogy tanítanod kell és átadni nekik tudásod. Kiváló hangszóró vagy, tele karizmával. Élvezed a tanulást. De leginkább az ezoterikus tudás tanulását. Fiatalkorod óta keresed az igazságot. Először Jézussal kezded, és az igazi tanításait. Harmonizálsz az Egyetemes Alapelvekkel. Nagyszerű tanár vagy. Hatalmas tudásod megváltoztathatja a világot kis idővel. Az életed csodálatos lesz. Áldott leszel. Nagyon boldog életet élsz.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!