Kokbiel Őrangyal

118 2 0
                                    

Kokbiel őrangyal - a csillagképek angyalaként is ismert. Meglehet találni más neveken is, mint a Kochbiel vagy Kajabiel. Neve jelentése "Isten Csillaga". Különböző szent szövegekben jelenik meg, amelyek eltérően beszélnek róla.

Kokbiel őrangyal a bolygók, csillagképek és az asztrológia isteni angyala. Zavaró, kettős hírneve van. Ez annak a következménye, hogy két különféle szent szövegben is megjelenik. Az első szent szöveg ahol Kokbiel neve felbukkan, az Enoch Könyve. 

Enoch próféta Kokbielt az egyik bukott angyalnak írja le, és a Grigori részeként. Megemlítik őt, mint az egyik angyalt a  húsz Virrasztó bukott angyal közül. Isten kiszöktette őt a Mennyből, mert megosztotta az emberi lényeknek szent tudását, és mert testi kapcsolatot létesített az ember leányaival. Ennek eredményeként Isten megbüntette őt.

De Raziel Angyal könyvében (Hefe Raziel) Kokbiel az egyik szent angyal. Egy mennyei lény. Tisztelve és szeretve van Isten által. Legfőbb feladata, amit Isten adott neki az az, hogy a Földre jöjjön, és megossza az asztrológiai tudását. Ezért ismereteket hoz a bolygókról és a csillagképekről.

Kokbielt általában bukott angyalnak tekintik. Egy másik kétes értékű szöveg szerint egy 365000 lélekből/szellemből álló hadsereg parancsnoka. Más szent szövegek szerint a hadsereg szent angyalokból áll, nem pedig szellemekből/lelkekből. 

De valójában ő egy szent angyal. Ő a csillagok angyala. Ezért ő az asztrológusok, csillagászok és a kozmikus lélektan védőszentje. Kokbiel a mennyei asztrológus. De egyben a Föld, és minden bolygó, csillagkép uralkodója. Fenntartja az univerzum minden kozmikus testének harmóniáját.

Kokbiel segíthet, ha érdekel az asztrológia. Szent tudást adományoz számodra a kozmoszról. Kokbiel őrangyal szintén ismereteket nyújt a kozmikus törvényekről. Színe a sárga.  

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang