Haaiah Isten 26. neve. A Bibliai szentírás a Haaiah névről: „Sírtam teljes szívemmel; hallgass meg, Uram: betartom a törvényedet." Neve jelentése "Isten Hallgat Az Eltitkolásban" (latinul Deus auditor in abscondito). Ezenkívül az egyik Uralom.
Haaiah a politológia és az ambíció angyala. Ő a diszkréció, a szervezeti érzet és a család védelmezője. Ő a békés együttélés és az isteni rend őrangyala. Ha Haaiah védelme alatt állsz, könnyen alkalmazkodhatsz bármilyen helyzethez. Haaiah a politikai és társadalmi vezetők, adminisztrátorok, döntéshozók, nagykövetek, diplomaták és igazságszolgáltatók védelmezője. Lehetővé teszi, hogy tudjuk, hogyan kell viselkedni stresszes helyzetekben. Haaiah a pozitív légkör alkotója, a csapatmunka mozgatórugója.
Haaiah az, akihez imádkoznod kell, amikor vágyatlanságot, önközpontússágot vagy bármilyen családi problémát érzel. Pótolhatja a negatív érzelmeket, mint például a büszkeség, hiábavalóság és féltékenység. Ő azoknak a gyógyítója, akik visszaélnek a hatóságokkal és a hatalommal, azoknak, akik vadak és versenyszellemük van. Imádkozz Haaiah védelméért, amikor anarchiával, árulással, összeesküvéssel vagy társadalmi rendetlenséggel találkozol életed során. Ő képes megőrizni az egyensúlyt akkor, amikor alacsonyrendűséget vagy fölényt látsz az életedben. Segíthet a szokatlan cselekedetek negatív következményeiben is.
Haaiah Angyal és befolyása rád - A július 28 és 01 augusztus közötti napok a Haaiah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az életed az ambíció angyala befolyásolja. Tehát jóindulatú, kedves és jó vagy. De logikus megoldásokat keresel minden helyzetben. Mások nagy vonzerőt éreznek együttérzésed és egyensúlyod iránt. Hatalmas mennyiségű tudást gyűjtesz az életed során. De ezen tudás nagy részét az őrangyalod adja.
Megérted a földi törvények dinamikáját. De tudod azt is, hogyan változtasd meg őket. Ismered a világegyetem törvényeit és azok fontosságát is. Szereted az utazásokat. Ezért új helyekre utazol, annyiszor, amennyiszer csak lehetséges. A szereteted az új helyek felfedezéséhez az elképesztő alkalmazkodóképességed eredménye. Van egy célod az életedben. A béke hírnökévé válsz. De csak Haaiah őrangyalod segítségével. És nagy esélyed van arra, hogy lelki mentorrá válj.
VOUS LISEZ
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
FantastiqueEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!